AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Sikkelig forbanna nå skulle fått dagpengene idag,men er de på konot nei.Virker nettsiden nei.Fy nav er noen tullinger noen flere som sliter eller er det meg??
momo Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Men nå har det da vel aldri vært sånn att man skal få dagpengene sine nøyaktig på tirsdag til en viss tid. Jeg sender da selv inn meldekort hver helg eg, og fått penger alt fra mandag til onsdag utbetalt. Er da ikke noe rart med det? Og skal vi prate om å være forbanna, jeg har ikke fått grunnstønaden min fra nav på 3,5 mnd, og ikke overgangsstønaden på 1 mnd. Da kan man prate om att det er forsinka.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg har alltid fått dem på tirsdag jeg har jo 0 kr nå og trenger mat idag:(Kan de komme senere idag?De er ganske treige med å sette pengene på konoten når man sender melde kort på lørdag kan de vel sette dem på mandag?
Gjest Sommertid Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Jeg også får pengene alt fra mandag til onsdag om jeg sender i helga, tror dette er ganske vanelig.
Gjest Awsome Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Eg får alltid mine på tirsdag om eg sender meldekort på lørdag. Noen få ganger har eg faktisk fått på mandagen også. Hadde nok hatt pengene på konto om det ikkje var for at eg ikkje fikk sendt meldekortet på lørdag siden nettsiden var nede fra lørdag til søndag og eg bare har fått feilmeldinger når eg har prøvd å gå inn på nettsida etter det.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Eg får alltid mine på tirsdag om eg sender meldekort på lørdag. Noen få ganger har eg faktisk fått på mandagen også. Hadde nok hatt pengene på konto om det ikkje var for at eg ikkje fikk sendt meldekortet på lørdag siden nettsiden var nede fra lørdag til søndag og eg bare har fått feilmeldinger når eg har prøvd å gå inn på nettsida etter det. HEI TS HER JA jeg har også alltid fått på tirsdager selv rart de ikke er på konto nå:(Fikk du dine idag?
Gjest Consensio Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Da kommer de i morgen. Det spiller ingen rolle om du har pleid å få dem på tirsdag i en evighet, det kommer ann på hvor du har havnet på lista hos NAV. Trenger ikke hetse NAV, det er helt normalt å få pengene på onsdager. Har du ikke penger til mat så har du beregnet feil. Har du absolutt ikke noe mat hjemme så har du prioritert dårlig. NAV har ikke gjort noe feil her.
Gjest Cho Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 "alle" som skulle fått penger av NAV i dag har problemer. Jeg sendte meldekort på søndag da nettsiden var nede på lørdag, og fikk pengene i dag rett før tolv. Jeg har en snill bank så overføringen går fort. Uansett - pengene er sendt i dag, og du vil ha de seinest i morra. Jeg går på en skole hvor vi har praksisplass gjennom NAV, og vi har alle fått penger i dag til forskjellig tid (vanligvis får jeg de på mandag ettermiddag). Virker som om de har litt tekniske problemer..
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 Samboeren min pleier å få sine på mandag ettermiddag, men denne gangen kom de ikke før nå nylig (tirsdag etter klokka 14). Litt rusk i maskineriet må man regne med. Derfor sørger vi alltid for å ha et par hundrelapper ekstra til overs før hver "lønning". Det burde man klare, selv om man har dårlig råd. Eventuelt bunkre opp med nudler/pasta/ris og ketchup sånn at man i hvertfall ikke sulter om pengene uteblir.
Sequax Skrevet 2. november 2010 #10 Skrevet 2. november 2010 Jeg venter på at svangerskapspermisjonen min skal gå igjennom. En måned på overtid idag. De i NAV tror dessverre at hvis de ikke betaler ut pengene de "skylder" folk, kan man fint leve på luft og kjærlighet istedet....Faenskapet!
Gjest Consensio Skrevet 2. november 2010 #11 Skrevet 2. november 2010 Det er ikke rusk i maskineriet som noen her sier. ALLE utbetalingene skjer ikke samtidig. Eneste NAV skal passe på er at de skal betales ut en eller annen gang mellom mandag og onsdag. Senere dersom man har levert inn meldekort for sent.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #12 Skrevet 2. november 2010 Det er ikke rusk i maskineriet som noen her sier. ALLE utbetalingene skjer ikke samtidig. Eneste NAV skal passe på er at de skal betales ut en eller annen gang mellom mandag og onsdag. Senere dersom man har levert inn meldekort for sent. Jada, det er vanlig at det varierer. Men denne gangen tror jeg nok det er rusk i maskineriet likevel fordi veldig mange opplever at pengene kommer en dag senere enn vanlig. Dessuten har det vært mye nedetid på nav.no både i helga og nå i dag, så det er godt mulig de sliter med et eller annet. Og sånt må man ta med i beregningen, alt kan ikke gå på skinner alltid.
Gjest Consensio Skrevet 2. november 2010 #13 Skrevet 2. november 2010 Nedetid på nav.no har det jo vært nesten hver eneste helg i et par år nå, med noen unntak nå i det siste faktisk.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #14 Skrevet 2. november 2010 Tenk at en av tre nordmenn går på trygd....kanskje det er en del latsabber der ute som kan får den late ræva si i gir og yte litt til samfunnet, så de som trenger det kan få penger??
Gjest Consensio Skrevet 2. november 2010 #15 Skrevet 2. november 2010 Tenk at en av tre nordmenn går på trygd....kanskje det er en del latsabber der ute som kan får den late ræva si i gir og yte litt til samfunnet, så de som trenger det kan få penger?? det er mange latsabber der ute ja , men det er vel ikke det som diskuteres i denne tråden. Hva med at du heller starter en ny tråd`?
Sequax Skrevet 2. november 2010 #16 Skrevet 2. november 2010 det er mange latsabber der ute ja , men det er vel ikke det som diskuteres i denne tråden. Hva med at du heller starter en ny tråd`?
Gjest Cho Skrevet 2. november 2010 #17 Skrevet 2. november 2010 Jada, det er vanlig at det varierer. Men denne gangen tror jeg nok det er rusk i maskineriet likevel fordi veldig mange opplever at pengene kommer en dag senere enn vanlig. Dessuten har det vært mye nedetid på nav.no både i helga og nå i dag, så det er godt mulig de sliter med et eller annet. Og sånt må man ta med i beregningen, alt kan ikke gå på skinner alltid. Enig, at 30 stykker på skolen min får pengene en dag for seint er ikke normalt. Rusk i maskineriet. Nedetid på nav.no har det jo vært nesten hver eneste helg i et par år nå, med noen unntak nå i det siste faktisk. Det har vært mye nede ja, men jeg har likevel aldri opplevd at pengene kommer for sent uten at jeg har bommet med meldekortet. De gangene det har vært problemer med nettsiden og jeg ikke har fått sendt meldekort før mandags morgen har jeg likevel fått pengene tirsdag morgen.
Gjest Consensio Skrevet 2. november 2010 #18 Skrevet 2. november 2010 Men greia er at det ikke er for sent om det kommer på onsdag. I dag er det tirsdag og folk blir hysteriske fordi pengene ikke kom i dag, og derfor prøver jeg å si nemlig det - NAV har faktisk frem til i morgen på seg. Det handler ikke bare om når man leverer meldekortet, det handler om hvor på lista man havner hos NAV når det kommer til utbetalinger. Ei i min familie jobber med nettopp disse utbetalingene, og hun sier at det tas i bolker. Noen på mandag, noen på tirsdag og noen på onsdag.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #19 Skrevet 2. november 2010 URETTFERDIG er det når man sender på søndag skal man ikke få det på onsdag.Jeg har alltid fått pengene på tirsdager og nå neii dem kommer ikke.Jeg klikker serriøst trenger pengene idag..Hele system deres er teit man får ikke pengene når man skal og man kan heller ikke sende meldekort når man bør.
Gjest Consensio Skrevet 2. november 2010 #20 Skrevet 2. november 2010 Om du ikke klarer deg fra tirsdag til onsdag uten penger, så har du prioritert feil, beklager å måtte fortelle deg det. Du har vann i springen og du burde ha noen brødskiver og litt pålegg i kjøleskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå