*Enigma* Skrevet 29. mars 2012 #561 Del Skrevet 29. mars 2012 Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #562 Del Skrevet 30. mars 2012 Prøver så godt jeg kan.. Det største problemet er at ikke jeg får noen synlig resultater! Er litt for flink til å stappe i meg dritt. Feks i lunsjen i dag var det ei som hadde bakt boller.. To svære ned på høykant! Men men.. Gårsdagens trening; styrke rygg og 7km = 43 min. 6,5 km jogging ute i dag. Litt usikker på tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 30. mars 2012 #563 Del Skrevet 30. mars 2012 Da er vi to! Jeg klarte meg en hel uke uten søtsaker, dvs frem til helgen, da hadde jeg bestemt meg for at litt var lov. Så kom det en ny uke, og allerede tirsdag hadde jeg klart å spise både det ene og det andre Det skal ikke være lett 7 km! Du er i god løpeform Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #564 Del Skrevet 30. mars 2012 Løpeformen er fin, så jeg får bruke den for alt det er verdt. Og ta meg skikkelig sammen til mandag når det gjelder drittspising.. Er du med på ingen søtsaker mandag - torsdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 30. mars 2012 #565 Del Skrevet 30. mars 2012 Samme her! Ja! jeg er veldig med på ingen søtsaker mandag - torsdag, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #566 Del Skrevet 30. mars 2012 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 30. mars 2012 #567 Del Skrevet 30. mars 2012 Kanskje vi burde ha noen regler? Hva som er tillatt, ikke tillatt, og en eventuell straff om vi ikke klarer å holde oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #568 Del Skrevet 31. mars 2012 Hmm.. Jeg er svak for is, bakst (skoleboller, kanelstenger, kaker etc), og sjokolade..! De tingene burde være fyfy! Ærlighet må være regel nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #569 Del Skrevet 31. mars 2012 Dagens; 5km løping 30min, magemaskin 3x45kg, benpress 3x80kg, bulgarsk utfall 12x1 10kg, 10x1 10 kg. Nå blir det dusjen så bestefarbesøk. Skal innom butikken og kjøpe nikotintyggis. Har ikke tygd det på lenge, så er redd suget etter dritt kan ligge der...! God heelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 31. mars 2012 #570 Del Skrevet 31. mars 2012 Sterke bein du har! Er det benpressmaskin? Jeg økte nettopp til 60, men startet jo på 20 så det går fremover FLink! God helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #571 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Det er denne: http://www.google.no/search?tbm=isch&source=mog&hl=no&gl=no&client=safari&tab=wi&q=ben%20press&sa=N&biw=480&bih=208#i=8 (vet ikke om iPhone klarte helt å linke). Har alltid vært sterk i bena. Har naturlig stor kroppsbygning, men Skulle gjerne tatt noen færre kg og sluppet kraftig lår og fotballegger;) Endret 31. mars 2012 av 2ne2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 31. mars 2012 #572 Del Skrevet 31. mars 2012 Sterk du er i beina! Prøvde bulgarsk utfall for første gang på tirsdag og det var shviiiintungt med 8 kg synes jeg! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 31. mars 2012 #573 Del Skrevet 31. mars 2012 Jepp, er samme har du prøvd nordic hamstrings eller strake markløft for bakside lår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 1. april 2012 Forfatter #574 Del Skrevet 1. april 2012 Markløft er noe jeg kunne tenke meg å prøve, men jeg tør ikke helt. Nordic hamstrings har jeg ikke vært borti, men jeg ser at det er noe jeg kunne like Problemet mitt er at jeg har ett altfor anstrengt forhold til mat og søtsaker. Jeg kommer fra en nazi mor og far der hver eneste matbit skal forbrennes. Det eneste jeg ønsker meg er kroppen jeg hadde for to år siden, jeg vet hva som skal til, men jeg fortsetter å stappe i meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. april 2012 #575 Del Skrevet 1. april 2012 Aha, det høres litt kjipt ut. Jeg har foreldre som alltid har stappet i meg mest mulig mat, for jeg var sinnsykt tynn før. Kostholdet er jo det viktigste egentlig Du kan jo prøve å trappe litt ned på godsaker og sånn? Markløft er vanskelig, teknikken er ikke lett. Jeg bare øver enda med stang på 20 kilo, kjenner jeg lett kan ta tyngre, men vil ha teknikken inne først. Markløft + nordic hamstrings = vanskelig å gå dagen etterpå Men det er viktig å ta bakside lår for å få fart på løpinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 2. april 2012 Forfatter #576 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Ja, må bare ta meg sammen og spise meg mett på de riktige tingene.. Avsted til trening nå. Skal innrømme at jeg glemte å sette over en vaskemaskin i går, så her står jeg med bukse og sportsbh som er brukt en gang før... Håpe jeg ikke stinker yt hele senteret Endret 2. april 2012 av 2ne2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. april 2012 #577 Del Skrevet 2. april 2012 Haha, jeg bruker av og til buksa på nytt om jeg ikke har blitt svett (= styrke). Bh-en derimot ville jeg ikke turt å bruke på nytt Håper det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 2. april 2012 #578 Del Skrevet 2. april 2012 Her har jeg virkelig funnet en stor inspirasjonskilde! Håper på å være like sprek og røykfri veldig snart jeg også Men jeg har funnet ut at det må gå i denne rekkefølgen: 1.Kosthold. 2. Trening. 3. Røykslutt. Fordi: Akkurat nå er jeg i en fryktelig vanskelig periode, så nå overspiser jeg og spiser masse dritt. Fikk faktisk idèen om å lage en spiseplan her på KG i dag, så jeg skal teste det for å få rutiner på ting. Så trenger jeg å komme meg i gang med trening for å begynne sakte men sikkert å gå ned i vekt, og også for å kjenne på hvor mye dritt røyken gjør med meg og hvor grusomt det er å trene som røyker med anstrengelsesastma DA er jeg klar. Veldig klar Men så UTROLIG flink du har vært 2ne2! Stolt på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 2. april 2012 Forfatter #579 Del Skrevet 2. april 2012 Haha, jeg bruker av og til buksa på nytt om jeg ikke har blitt svett (= styrke). Bh-en derimot ville jeg ikke turt å bruke på nytt Håper det gikk bra! Haha, det gikk bra. Den sportsbh'n er litt stor så jeg bruker vanlig bh under, så jeg får liksom ikke så mye svette på den som de andre.. Lukta litt sært når jeg tok den av i stad svett og varm nå alt treningstøyet på vask! ********** Ble faktisk 1 mil i dag 5km på 30 minutter, nedtrekk med stang, sittende roing (?) og en siste maskin. Alle på øvre del av ryggen og biceps. Avsluttet med 5 nye km. Nå har jeg begynt med 1% høyde på mølla og det kjenner jeg veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 2. april 2012 Forfatter #580 Del Skrevet 2. april 2012 Her har jeg virkelig funnet en stor inspirasjonskilde! Håper på å være like sprek og røykfri veldig snart jeg også Men jeg har funnet ut at det må gå i denne rekkefølgen: 1.Kosthold. 2. Trening. 3. Røykslutt. Fordi: Akkurat nå er jeg i en fryktelig vanskelig periode, så nå overspiser jeg og spiser masse dritt. Fikk faktisk idèen om å lage en spiseplan her på KG i dag, så jeg skal teste det for å få rutiner på ting. Så trenger jeg å komme meg i gang med trening for å begynne sakte men sikkert å gå ned i vekt, og også for å kjenne på hvor mye dritt røyken gjør med meg og hvor grusomt det er å trene som røyker med anstrengelsesastma DA er jeg klar. Veldig klar Men så UTROLIG flink du har vært 2ne2! Stolt på dine vegne! Sååå hyggelig å være inspirasjonskilde a gitt! det er snusing jeg har sluttet med, men jeg har røyka engang også. Begge deler er fyfy for kroppen. Jeg har pleid å festrøyke, det er super digg, men det ødelegger så mye for løpeformen at det har jeg kutta ut tvert!! Har hatt litt vansklige perioder selv. Da er det lett å putte i seg litt ekstra. Jeg veide 60kg for ett år siden og jeg var veldig fornøyd med kroppen min. Derfor blir jeg så lei meg og fortvilt over å latt meg forfalle nok en gang. De 6-7 kg opp i vekt har gitt meg en forferdelig slapp og dvass kropp. Men vi får være flinke og holde hverandre i gang har du trekingsdagbok?? Høres uansett ut som at du har planene klare og er motivert til å komme i gang! Det er supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå