Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!

2ne2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååh!! Det laga jeg i går.. Eller nesten da, helte i mel og melk, men fant ut at jeg mangla egg, så røra gikk i vasken :/ men det blir nok pannekaker en dag til uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Off!! Jeg får ikke til treningen om dagen jeg altså... Jeg rekker det rett og slett ikke! Overtid stortsett hver dag, vi driver med litt oppussing hjemme, vi har passet hunden til noen i familien den siste uken, så når den har fått sin 30 min runde og jeg har inntatt sofaen, kommer jeg ikke opp igjen.

Jeg får i det minste en halvtimes rusletur og delevis sunne middager.

Jeg kjenner jeg brygger på meg en forkjølelse og sår hals, men jeg håper det gir seg fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jogg med hunden! :jepp:

Skjønner godt det ikke frister med trening når du har lange dager hver dag. Håper du snart slipper å jobbe så mye da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er frisk igjen altså, jeg er bare kjempe dårlig til å oppdatere. Var på trening både onsdag og i går! :)

Begge dagene ble det joggings, 4km og 6 km! Det tar litt tid riktognok :P Brukte 42 min på 6 km og det ble litt gåing innemellom.

Venter på at frokosten fortærer så skal jeg bort å trimme og ta sol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

I går; 5km på mølle. (en liten gåstopp underveis) = 34min

I dag; fullspekket program med bursdag og greier, men jeg gikk i det minste en 35 min tur før frokost og før jobb! Veldig koselig i grunn, mørkt, friskt med radio på øra, men Brrr.. Skal si vinter sniker seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Annonse

Heei :)

Det skjer at jeg er møkkalei den treningsdagboken min, og etter å ha startet opp igjen x antall ganger så gidder jeg liksom ikke skrive noe fordi det sikkert blir rolig igjen etterhvert..

Men jeg går til jobb, 4km = 35min hver dag.

Denne uken har jeg jogget 6 km to dager og vært på styrke/step time :)

Jeg er såvidt i gang, og kommer sterkere tilbake i treningsbok verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...