*Enigma* Skrevet 9. desember 2011 #501 Del Skrevet 9. desember 2011 Heisann, hvordan går det med deg og treningen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #502 Del Skrevet 9. desember 2011 Treningen går ikke så værst den altså. Skulle fått til litt mer variasjon, men det får jeg ta litt sånn etterhvert. I hovedsak er målet og bli litt lettere i stumpen først. Sommerens grillmat og øl, sitter fremdeles veldig godt på kroppen... Har faktisk ikke turt å veie meg på en stund for da er jeg redd jeg kommer til å bli syk i hodet... Mandag; 40minutter på mølla - 6km Tirsdag; 30 minutter eklipsemaskin. Knebøy 3x12 (50kg) Torsdag; 34 minutter på mølla - 5km. Styrke øvre del rygg. Fredag; Skal ned veldig snart og løpe 5km, samt litt knebøy/rumpe/lår Så er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #503 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Mandag; 31min jogg, 5km. Styrke rumpe og knebøy (begge på apparat). Onsdag; 32min jogg, 5km. 15 min eklipse. Torsdag; 31min jogg, 5km. 3x12 50,60,60kg. (liggende knebøyapparat) Blir vel joggings i morgen etterfulgt av noe styrke. Har bestemt meg for å bli litt mer aktiv i helgene også, så enten en tur på mølla eller en lang og god tur i skauen på lørdag! Så kan jeg dra frem røvvina med god samvittighet! Endret 15. desember 2011 av 2ne2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #504 Del Skrevet 15. desember 2011 Har forresten veid meg. 67kg naked;) dvs at sommern har smurt på meg 6-7kg. Det er litt sykt, men nå skal det bort igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. desember 2011 #505 Del Skrevet 15. desember 2011 Heier på deg! 6-7 kilo er litt, men det kunne vært verre Tror jeg klarte 3 kg selv, selv om jeg ikke veier meg. Jeg fokuserer ikke på vekt da, men dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #506 Del Skrevet 16. desember 2011 Kunne fort vært det og det har det sikkert vært også. Har jo trossalt ikke veid meg på 3-4 mnd. Har sluttet med å henge meg så opp i vekta jeg også. Nå er det målet først og fullføre 5km på 30 blank, så og kunne løpe en hel mil.. Vekta kommer på veien uanstett som en bonus! Viktigst er det og føle seg vel, ikke hva vekta viser..! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #507 Del Skrevet 16. desember 2011 Dagens trim; 7 km= 45 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #508 Del Skrevet 17. desember 2011 Sånn da var jeg ferdig med den første lørdagstreningen på Gud vet hvor lenge..! Ble 5km på 31minutter og null sekunder. Hvorfor skal det være så hardt og løpe inn det Jævla minuttet der??? Avsluttet med styrke på mage og bryst. Nå; dusj, rødvin og venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 17. desember 2011 #509 Del Skrevet 17. desember 2011 Skjønner ikke hvordan du klarer 5 km på 31 jeg! Ble 3,9 km på 30 for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 24. desember 2011 #510 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg vil gjerne ønske deg god jul 2ne2! Og ikke minst takke deg for å ha gitt meg motivasjon til å skaffe meg en egen treningsdagbok og begynne å trene Håper du får en kjempefin julefeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #511 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg vil gjerne ønske deg god jul 2ne2! Og ikke minst takke deg for å ha gitt meg motivasjon til å skaffe meg en egen treningsdagbok og begynne å trene Håper du får en kjempefin julefeiring! Hællefred ekke du skjønn a En stund siden jeg har vært innom her, men håper du har htt en fin jul og kost deg masse Vi får snakkes mer på nyåret, for da er nemmelig mitt nyttårsforsett at jeg skal komme skikkelig i form igjen og oppdatere boka mi slik som før! Godt nyttår :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #512 Del Skrevet 5. januar 2012 Hadde første økta i går i det nye året. Det ble som vanlig 5km, men denne gangen med 3 stopp! Utrolig hvor mye en drøy uke unna kan gjøre med formen. I dag blir det 5 km igjen så også litt styrke mage/rygg. Det er i allefall godt å få svetta litt igjen ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. januar 2012 #513 Del Skrevet 5. januar 2012 Ja, formen går fort, spesielt kondisen Har også merket det. BRa at den kommer seg fort igjen! Er herlig å svette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #514 Del Skrevet 6. januar 2012 Ja, det er enda godt formen ikke er så langt unna! I går ble det en "rolig" økt på mølla.. I steden for å starte på 9,5km/t som jeg pleier, begynte jeg på 8,5km/t og løp 20 min på 9,5km/, noen minutter på 10km/t og noen på 10,5km/t. Også gikk jeg saaakte de siste 5 min. Alt i alt endte jeg opp på 40 min, 6km! I dag blir det i hvertfall husvask og klesvask, så får vi se om jeg rekker en økt seinere i dag.. Forresten; dag 6 snusfri! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. januar 2012 #515 Del Skrevet 6. januar 2012 Hurra for snusfri! Jeg jogger bare på 8 jeg foreløpig, kan nok mer men må øke formen gradvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #516 Del Skrevet 6. januar 2012 Det lureste er vel egentlig å jogge en lengre periode, i steden for og starte på 10 og bli dødsliten. Jeg burde egentlig løpt en time på 8-8,5. Tror det er mest effektivt for forbrenning. Men så er det en liten jævel i meg som har veldig lyst til å gjøre 5km på 30 min..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 6. januar 2012 #517 Del Skrevet 6. januar 2012 Så flink du er som er snusfri! Jeg har klart det sjakktrekket det er å begynne å røyke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #518 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei :) Har du begynt i røyke nå?? I voksen alder?? Sitter på mobilen her, så gidder ikke fumle, men :slåhardtihodetmeddenklubba: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. januar 2012 #519 Del Skrevet 7. januar 2012 Så flink du er som er snusfri! Jeg har klart det sjakktrekket det er å begynne å røyke jeg ... Tulling! Du vet jo hvor dumt det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #520 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg kan jo i hvertfall fortelle deg som x- røyker og snart x-snuser at jo lengre du venter jo værre er det og slutte. Så med andre ord; slutt nå, mens du har sjangs til å gjøre det lett! Tenk på alle pengene som går rett i dass! Jeg sparer 2700,- i mnd fremover...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå