Gå til innhold

Bli sammen med en venn som du har kjent lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det positivt eller kan det bli negativt?? Vi har kjent hverandre i snart 15 år, og har det utrolig koselig sammen. Men vi har alltid vært opptatt på hver vår kant, og nå er vi single for første gang samtidig. Vi hadde det så koselig når vi traff hverandre sist, og ble enige om at vi skulle treffes mer og se hvordan dette ender. Det kjentes så naturlig og deilig ut, så jeg håper inderlig at dette ender bra :)

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

Er det positivt eller kan det bli negativt?? Vi har kjent hverandre i snart 15 år, og har det utrolig koselig sammen. Men vi har alltid vært opptatt på hver vår kant, og nå er vi single for første gang samtidig. Vi hadde det så koselig når vi traff hverandre sist, og ble enige om at vi skulle treffes mer og se hvordan dette ender. Det kjentes så naturlig og deilig ut, så jeg håper inderlig at dette ender bra :)

Man har ingen garantier her i livet, så det er umulig å spå hvordan det vil gå. Det kan jo hende at vennskapet får seg en knekk hvis det overhodet ikke funker, men jeg syntes det er verdt å ta sjansen hvis det føles "rett".

Snakk ut om hvilke farer dere kan støte på, så er dere ihvertfall litt forberedt.

Skrevet

Jeg tror det er en suksessoppskrift, dersom dere kjenner hverandre veldig godt er dere jo mye bedre rustet for å kunne få ting til å vare.

Skrevet

Har gjort det samme.

Blitt sammen med en jeg har kjent i litt over 10 år.

Det fine med det er jo at jeg vet jo -alt- om mannen.

Det negative er jo at jeg -vet- alt om mannen...

Men er vel enklere når man vet hva man begir seg utpå.

Jeg angrer hvertfall ikke =)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet (endret)

Jeg er i akkurat samme situasjon selv :) Som de andre sier her, det kan gå begge veier. Men det viktigste er jo at dere liker hverandre. Og hvis dere er gode venner i tillegg så kan dere jo bare prøve og se hva som skjer. Vet det er vanskelig, jeg er helt på styr selv ang han jeg liker. Skikkelig fjortis! Men tror det er viktig å være ærlig og klar på hva man vil, så ingen blir såret. Ønsker dere lykke til iafall!

Endret av Carleigh-Ann
Skrevet

Han er på jobb offshore nå, men har ringt hver kveld når han er ferdig på jobb og vi snakker sammen i over en time. Så det føles bra! Vi har også avtalt å treffes en del når han kommer tilbake, så dette lover godt! Lykke til Carleigh-Ann, du må holde oss oppdatert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...