AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Har kjøpt meg knipekuler nå for å stramme opp litt. Men jeg skjønner ikke helt greia. Det følger med to. Skal jeg ha begge oppi? Skal jeg ha glidekrem på? Skal jeg stramme mens jeg har de i? Hvor lenge burde jeg ha de i om dagen? Håper noen kan hjelpe
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Hehe. Kjærsten kjøpte sånne kuler,uansett hva hun gjorde så lå de bare oppi der,tunge var de å. Trur planen er at man skal holde de på plass i musa,det uten og miste de ut under vanlig aktivitet sånn som gåing osv,vet ikke hvor lenge av gangen,men sånn som alt annet er det sikkert ikke heldig å ha de for lenge,regner med man blir stiv og støl i de musklene å
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Heheh! Takk for svar i hvertfall! Prøvde de litt i stad, men følte ikke jeg måtte knipe så veldig. Måtte tilogmed "grave" de ut. Skulle tro de glapp ut, men. Hadde på glidekrem også. Nei, jeg får feste noen kg lodd til de
Vrimle Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Du finner en del guider om du googler litt, men tenker også at denne artikkelen kan være til hjelp. Den sier at det ikke er noen vits i å bruke disse "knipekulene" som du kaller dem, da du får best effekt av knipeøvelser og bekkenbunnstrening; http://www.klikk.no/helse/dinkropp/velvare/article446571.ece
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Takk til deg Får heller prøve noe sånt! Er forresten de kulene i artikkelen jeg har. Jeje, de var de penga
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg tror forresten ikke jeg er så slapp, men jeg gjør det så det skal bli litt ekstra stramt for kjæresten. Men går det ann å trene seg for trang?
Vrimle Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Nei du det tror jeg vi hadde hørt om i grunn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå