lykkelig84 Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 (endret) Til bursdagen min har jeg fått en tur til Paris av min kjære. Noen som har tips til hvor vi bør bo/hva vi bør se og gjøre? Endret 21. november 2010 av lykkelig84
gard Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Hei Hvor mange dager har dere i Paris? Da blir det litt lettere for oss å komme med anbefalinger :-)
lykkelig84 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 Tre netter tror jeg det er..
gard Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Hei Hvis du liker kunst så er et besøk på Louvre fantastisk men det er et stoort museum så du kan bruke dager der inne. Det beste er kanskje å se på en guidet tour slik at dere kan få med dere det viktigste. Videre er Versaille palasset flott...spesielt på sommeren når hagen er i sitt ess. Men her kan det også være ganske mye folk. Eiffeltårnet kan være verdt et besøk men dere må være klar for lange køer. Utsikten er faktisk ganske bra selv bare fra Triumfbuen. Flott utsikt får du også fra kirken Sacre Coeur og etterpå kan dere ta dere en gåtur i Montmatre. Her er et reisebrev som jeg har laget som kanskje kan være til hjelp til å begynne med: http://gardkarlsen.com/Paris_France.htm . Men kjøp en god guidebok...det er alltid kjekt å lese litt om destinasjonen du skal til. Lykke til med planleggingen :-)
MissStiles Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Bør absolutt se de store severdighetene: - Eiffeltårnet - Notre-Dame - Panthéon - Sacré Coeur - Sainte-Chapelle - Triumfbuen - Louvre - Versaillespalasset (trenger 1 dag her)
CocoPiaf Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Å herrefreden du må være verdens heldigste Kommer ikke på noen andre forslag enn hva som allerede er nevnt.. GOD TUR :rødme:
Mario20 Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Jeg bor i Paris for tiden, og det er en helt fantastisk by! Utrolig mye og se å gjøre, nesten litt for mye, hehe. Mitt absolutt favoritt sted er Le Marais, mye vintage og små butikker, koselige kafeer og trange gater :-)
Fluffe Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 sorry jeg kaprer tråden litt men skal også kanskje til paris. Noen som vet hvordan pris nivået i paris er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå