AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Som det står i tittelen så har jeg planer om å kjøpe en del nye klær. Er en gutt på 20 år og føler at jeg kler meg veldig "plain". Er ikke på fester og sånn så vet ikke helt hva som er "inn". Hva synes dere ser bra ut? Forslag til butikk/bilder settes pris på
maipai Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg syns H&M har mye fint til gutter. Sånn som dette.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 TS her Tips til hverdagsklær settes også pris på
FantasDick Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Du må nesten si litt mer om hvilken stil du har/ønsker deg før vi kan komme med tips. Legg gjerne ved linker for inspirasjon om du ikke helt kan forklare. Men uansett stil bør du ha en basisgarderobe, så det er det første du burde ta en nærmere titt på. Pene t-skjorte i nøytrale farger, velsittende mørke jeans, rene skjorter, enkle v-necks og helst noen kledelige cardigans. Da har du kommet et stykke! Sko, belter, pene sokker og undertøy er det neste.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Hvis du går på en Jack&Jones butikk så tror jeg du vil finne mye fint og tøft :-)
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 TS her Skal være helt ærlig, visste ikke hva cardigan var før jeg slo opp ett bilde på google Syntes det så veldig feminint ut, liker damer virkelig dette? Garderoben for øyeblikket består av en del ensfargede t-skjorter; røde, blå etc. Ett par skjorter med noe skrift på, har en mørk grønn v-neck skjorte også. Har også en del jeans. Noen kjedelige gensere også. Har bare lyst på en moderne/hipp garderobe for en i 20års-alderen Ett lite spørsmål: er t-skjorte over langermet hvit skjorte noe fint eller er det "douchebag" å bruke?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 [quote name='AnonymBruker' date='02 november 2010 - 20:05' timestamp='1288724720' post='8543566' Ett lite spørsmål: er t-skjorte over langermet hvit skjorte noe fint eller er det "douchebag" å bruke?
Gjest Agurkolat Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Eg er ei jenta som liker menn som kler seg klassisk. Enkle farger. Cardigans, skjorter, fine bukser. mørke jeans, ikkje blå. Hettegensere og t-skjorter med trykk høyrar heime på ung. skulen. Ver stilfull, og stilsikker!
kanel23 Skrevet 3. november 2010 #10 Skrevet 3. november 2010 Cardigans på gutter er bare fælt! TS, du må nok gjøre deg opp en mening selv. Vi vet ikke hva som er inn i ditt miljø, og vi er sikkert ganske uenige oss imellom også om hva som er fint. Selv liker jeg en sporty og minst mulig sossete stil på gutter. Jeans og T-skjorte/fin collegegenser + noen stilige joggeaktige sko er nam! Men det må være gjennomført.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå