Miracl3 Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2003 :fy: :fy: :enig_animasjon: :klø: uffamei , isj ,usj
Miracl3 Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2003 Var bare så sinna og frustert i går. Har problemmer med gjestelisten. Vte ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. Men jeg har to familimedlemmer som ikke går sammen. Det er onklen min og hans voksne datter. Begge to er bedt fordi jeg vil ikke sette noen utenfor. Nå ringer de meg å klager å ser de ikke vil komme hvis den andre skal komme. Jeg orker ikke den diskusjonen og sier ok. Men da blir de også fornærmet og tolker alt jeg sier som at jeg favoritisere den andre. Så fort den ene har lagt på røret ringer den andre å klager. Jeg håper ingen av dem kommer lenger. Er drittlei hele greia. I tilegg hentet fettern min dressen til elsklingen min hos skreder. Han sender meg en mld å sier dressen er lyseblå men kjempe fin. Jeg får helt hetta å tenker herregud det går ikke ann. Den skulle jo være svart. Men han er påstålig den er lyseblå. Til slutt innrømmer han at det er en spøk. Men herregud så stresset jeg ble. Llettlurt er jeg
Maxine Grey Skrevet 11. oktober 2003 #9 Skrevet 11. oktober 2003 Spørre dem om de vil at du skal trekke lodd mellom dem? Hjelpe meg så mye tull voksne mennesker kan lage for hverandre. Føler med deg, men det er vel ikke stort annet du kan gjøre enn å gi blaffen. Og det kan du si til dem, når de er så dumme.
Isiselin Skrevet 11. oktober 2003 #10 Skrevet 11. oktober 2003 :o Gurimalla så egoistisk tankegang på dem da! Skjønner de ikke at det er meningen at dette skal være din og din kjæres lykkedag? Enn å ødelegge koselig planlegging med sine private problemer da! Må de snakke med hverandre da? Usj! Sånne familiefeider er så dumt!
-ida- Skrevet 11. oktober 2003 #11 Skrevet 11. oktober 2003 Ja familiekonflikter egner seg dårlig på gjestelista!!
Gjest Uinnlogget Kjakan Skrevet 12. oktober 2003 #12 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg synes du skal si til onkelen og datteren hans at de får avtale seg imellom hvem som skal gå, og så gi beskjed etterpå. Å velge mellom de to skal ikke være din jobb!...spør du meg
jea Skrevet 12. oktober 2003 #13 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg syns de burde være voksne nok til å oppføre seg i ditt bryllup..Er ikke ditt ansvar å velge mellom de.Be begge to og si til de stt de får bare klare å oppføre seg ,klarer de ikke det så ikke kom noen av dere!!! Har noen sånne i familien jeg og og de får bare klare og oppføre seg ellers trenger de ikke komme noen av de Lykke til 8)
Gjest Tex Skrevet 12. oktober 2003 #14 Skrevet 12. oktober 2003 Kakk dem i hauet alle tre, inklusive fetteren din. For en utrolig dårlig spøk, jeg hadde fått Bridezilla-hetta.......
Tusenfryd Skrevet 12. oktober 2003 #15 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg synes du skal si til onkelen og datteren hans at de får avtale seg imellom hvem som skal gå' date=' og så gi beskjed etterpå. Å velge mellom de to skal ikke være din jobb!...spør du meg[/quote'] Helt enig - dette er deres sak - ikke din!
Gjest MrsL Skrevet 12. oktober 2003 #16 Skrevet 12. oktober 2003 Er helt enig med resten av gjengen her. De får bli enige seg i mellom hvem som skal komme eller takke nei begge to i fryjt for at den andre takker ja og dermed kommer ingen av dem!!! (puh, det ble ei lang setning, men sånn går det når man kjenner man blir sint langt inn i grasrota for at voksne folk skal lage problemer for utenforstående som bare vil være hyggelig!!!)
Marianne Skrevet 12. oktober 2003 #17 Skrevet 12. oktober 2003 Dette er ikke ditt problem nei, gi beskjed til begge to om at begge er invitert og du håper begge kommer, men om de ikke kan det får de bli enige seg imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå