Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gutta skal ut og fly, for dem første gang. De er veldig spente og litt nervøse, og trenger mye forberedelse før nye situasjoner. Jeg prøver å finne info og bilder om fly og flyplasser på nett, men finner ingenting som er tilpasset barn. Jeg prøver jo å forklare som best jeg kan, men en sikkerhetskontroll kan være vanskelig å se for seg! Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er ungene? Jeg har flydd mye med barn og mitt beste tips er snacks, underholdning og godt humør. Ellers er det litt avhenging av hvilken aldersgruppe vi snakker her. Jeg har alltid forberedt meg godt og hatt med litt ekstra i vesken. Det har alltid gått kjempefint på fly, når mine har vært babyer så har de som regel sovnet på fanget eller i bilstolen, alt etter som.

Skrevet

De er 4 og 6 år, og det er bare en times flytur. Den eldste er av forskjellige grunner ganske nervøs for sikkerhetskontrollen, og er nærmest frenetisk opptatt av at han ikke vil st "noen skal klappe på" han. De har også et mindre positivt inntrykk av politi, og i den alderen er politi og sikkerhetspersonell mye det samme. Det hjelper lite hva jeg sier for å berolige; så tror kanskje de bare må erfare at det går fint! Skal definitivt stille med nok snacks! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...