Miracl3 Skrevet 11. oktober 2003 #1 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg får ikke sove er så sliten, kan noen hjelpe meg Søvn kom til meg
Gjest care Skrevet 11. oktober 2003 #2 Skrevet 11. oktober 2003 Neste gang, forsøk å rope på Jon Blund
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2003 #3 Skrevet 11. oktober 2003 Tell sauer :D Ellers så kan du jo prøve å drikke litt kamillete? Eller masere tiningene/hendene med lavendelkrem/olje? Hva med å lese i leksikon Jaja, du får ha lykke til
Rapitap Skrevet 11. oktober 2003 #4 Skrevet 11. oktober 2003 Det er ofte vanskelig å sove om du har mye å tenke på . Hva med å prøve å koble ut, lukke øynene og mediter deg inn i en rolig tilstand. Da kan det være lettere å drive avgårde med Jon Blund! =)
Junebug Skrevet 11. oktober 2003 #5 Skrevet 11. oktober 2003 Det spørs hvor alvorlige søvnproblemer du har. Har du alvorlige problemer, bør du kontakte lege. Er det mindre søvnproblemer som kommer og går avhengig av feks stress, har ihvertfall jeg funnet hjelp i å slappe av den siste timen før jeg skal legge meg. Feks med en god bok. Det værste du kan gjøre er selvfølgelig å telle timer til du skal stå opp. Jeg prøver heller å bare nyte det å slappe av i sengen og gi blaffen i om jeg får sove eller ikke. Jeg har lest ett eller annet sted at bare det å ligge med lukkete øyne helt avslappet gir ca 80 pst av virkningen av søvn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå