AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Blæ, føler meg fjortis. Er det "teit" å slette eksens venner på facebook? Jeg liker de, syntes de er hyggelige folk og vil gjerne sette meg ned å spørre hvordan det går skulle jeg treffe på de ute, osv. Men det var eksen som slo opp med meg, og jeg føler at "de" snakker sikkert stygt om meg nå osv. Jeg så i dag at de mobbet et album jeg hadde fra ferietur kjæresten og jeg dro på sammen når vi var sammen; om hvor kleine og teite bildene mine var. De trodde nok ikke jeg kunne lese det (omtalte meg veldig i tredjeperson), men jeg har de jo som venner ennå så får jo lese alt de skriver. Som sagt, jeg liker de, men tror kanskje de ikke liker meg, eller at de ser på meg som en vits nå. Samtidig gidder jeg ikke noe sånt "hey, så du hadde slette meg på facebook, hva skjer med det?"-drama heller. Syntes liksom det blir barnslig uansett hva jeg gjør. Barnslig å slette, barnslig å ikke gjøre det. Er forresten 24år.
Daniel84 Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 nah, slett dem:) Som du ser, det er eksens venner..
Gjest Bella_ Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Hvis de mobber deg og gjør narr av deg bør du ta dem vekk ja.
Gjest Sommertid Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Hvis de snakker dritt om deg hadde jeg slettet dem hvis jeg var deg. Klønete formulert.
Sophie-Ann Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Jeg er ikke venner på FB med noen av eksen sine venner, men jeg vet at han er venner med to av mine venninner enda, selv om de overhode ikke har kontakt. Det eneste jeg ikke liker med det, er at hvis venninnene mine tagger meg i et bilde, får han tilgang til profilen min, så jeg har gitt beskjed om at de ikke får lov til å tagge meg.
Gjest Uglefot Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg hadde ikke gidda å sletta dem..ville ha hevet meg over det. Herlighet,det er jo bare Fb!
Periwinkle Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Jeg har både ex og enkelte av hans venner på fb enda, uten å egentlig ha kontakt med noen av dem. Derimot, min kjæreste har ikke sin ex på fb da hun ikke hadde fb da de var sammen, og det hadde nok blitt rart om han skulle legge henne til i ettertid, iallefall synes jeg det. Ser i midlertidig at noen av hans venner har ex'en hans som venn nå, selv om de overhodet ikke prater sammen. Synes dette er litt merkelig, men bryr meg ikke nevneverdig, da jeg også har x'en på fb. Nå skiltes jeg og x'en som venner da, noe kjæresten og x'en ikke gjorde
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Jeg slettet mesteparten av de "felles" vennene til min eksmann. Jeg har knappt snakket med de og de har heller aldri snakket til meg så har ingen behov å ha de på min venneliste.
Gjest Cho Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 Hadde slettet dem. Og hvis de hadde prøvd seg med noe "hvorfor sletta du meg" - drama hadde jeg sett dumt på dem og gått.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #10 Skrevet 2. november 2010 Jeg hadde ikke gidda å sletta dem..ville ha hevet meg over det. Herlighet,det er jo bare Fb! Hadde slettet dem. Og hvis de hadde prøvd seg med noe "hvorfor sletta du meg" - drama hadde jeg sett dumt på dem og gått. Det er disse to stemmene her som krangler i hodet mitt TS
Gjest Cho Skrevet 2. november 2010 #11 Skrevet 2. november 2010 Hvis de slenger dritt om deg på FB og du blir lei deg av å se det, hadde jeg spart meg selv for den smerten og slettet folka. Hvis du greier å lese det uten å bli lei eller såret, har du jo alle muligheter til å ta "the high road". Gjør det som føles best for deg selv, det er du som må leve med avgjørelsen.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. november 2010 #12 Skrevet 2. november 2010 Høres ikke så kule ut når de driver og gjør narr av deg da.. Jeg hadde ikke gidda det. Hadde nok sletta de.
lys Skrevet 3. november 2010 #13 Skrevet 3. november 2010 Du kan slette og blokkere de (da kan de ikke se at du er på facebook/eller søke deg opp), og hvis de nå skulle legge merke at du var borte fra vennelista, kan de jo tro du har inaktivert profilen, så slipper du drama (minimerer sjansen). Jeg har ikke slettet noen av vennene til eksen, men nå er jeg jo vokst opp/gått i klasse med mange av disse opp gjennom årene, så det ville bare vært merkelig. Og de har aldri gjort meg noe eller sagt noe stygt til meg eller OM meg (som jeg har fått høre). Egentlig sletter jeg vel aldri noen, men slettet min eks for å skåne meg selv for statusene hans og det den nye dama skrev på veggen hans i månedene etter bruddet. I dag hadde jeg tålt det, men ser liksom ingen grunn til å legge han til.
fruBeist Skrevet 3. november 2010 #14 Skrevet 3. november 2010 Jeg er ikke venner på FB med noen av eksen sine venner, men jeg vet at han er venner med to av mine venninner enda, selv om de overhode ikke har kontakt. Det eneste jeg ikke liker med det, er at hvis venninnene mine tagger meg i et bilde, får han tilgang til profilen min, så jeg har gitt beskjed om at de ikke får lov til å tagge meg. Om du er redd ex`en skal få tilgang til profilen din, så er det jo bare å sperre han.
Anglofil Skrevet 4. november 2010 #15 Skrevet 4. november 2010 Jeg hadde slettet dem glatt. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå