Gå til innhold

Livet med Pittelille


sunflower87

Anbefalte innlegg

Dagens tre positive!

* Nok en dag med deilig sol og herlige temperaturer! Jeg har til og med klart å bli litt brun. Men jeg klarer ikke å sole ryggen, og det vises ganske tydelig. Brun fremme og kritthvit på ryggen :fnise: Vakkert! :fnise:

* En venninne fra vennegjengen min ringte idag, bare fordi hun ville. Kjempekoselig! Jeg fikk også snakke med en annen kompis som var der, og han har vært inne på sykehuset der de fant en klump i magen som ikke skal være der. Det positive er at de har funnet den, så da kan de operere den ut. Usikkert fremdeles hva det er, så man skal ikke ta sorgene på forskudd!

* Jeg har fått vasket tre maskiner med klær, og siden været var perfekt for klestørking, så har jeg også fått tørket og brettet dem!

Nå er jeg rimelig sliten, så jeg begynner å vende nesa mot senga. Når jeg våkner så er jeg 36 uker på vei :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har det vært stille her en stund så jeg bare lurer på om det kanskje har skjedd noe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei her har det skjedd deprimerende lite :fnise: Jeg har rett og slett ikke hatt noe å skrive om. Dagene har bare kommet og gått, og ingenting ekstraordinært av noe slag har skjedd.

Jeg har reist på tur til vennegjengen min igjen. Jeg har shoppet for 1800 kr i babystæsj på Ikea, så nå kan jeg ikke forstå at det er mer utstyr jeg trenger. Nå kan Pittelille baaare komme! Men jeg synes hun kan vente til onsdag, for da skal jeg egentlig reise hjem igjen, og jeg kan jo ikke det dersom jeg sitter med rier og er klar til å føde :fnise: så det er altså planen. Være supersosial og fri til å gjøre det jeg vil frem til onsdag, så skal det fødes! Må bare se om jeg har en unge som er enig i den planen :fnise:

Forøvrig er jeg hellig overbevist om at hun aldri kommer til å komme! Jeg leter etter tegn hele tiden på at fødselen skal starte, men jeg finner ingen :gjeipe:

Strengt tatt er det jo fremdeles 3 uker igjen til termin da, men nå entrer jeg snart uke 37 og DA er det på tide synes jeg!

Jeg kjenner gode og kraftige tegn på at livmorhalsen modnes da. Det stikker og strekkes inni der kjenner jeg, så jeg håper at jordmor eller noen kjenner etter hvor modent det er på tirsdag når jeg skal på kontroll!

Ha en strålende lørdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da sier vi onsdag da :fnise:

Koselig med vennetur da :)

Gleder meg til jeg skal på Ikea å kjøpe babystæsh :nigo: Må bare vente litt til, er litt for tidlig enda syns jeg. Håper du har en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babystæsh på Ikea er kjempegøy! Jeg brukte uanstendige mengder med penger! Og så kjøpte jeg kommode som jeg skal bruke til stellebord! Jeg gleder meg til å sette det opp. (liker å leke handywoman en gang iblant, selv om det som regel tar unødvendig lang tid :sjenert: )

Det er herlig å være sammen med venner. Det var akkurat det jeg trengte for å få humøret på topp igjen! Idag har en venninne og jeg løpt i trapper for å få igang fødselen. Jeg har absolutt null tro på at det fungerer, men vi hadde det moro læll. Fniste og lo skikkelig der vi pusta og peste oss opp alle trappene :fnise: I tillegg har hun pressa på meg både bringebærbladkapsler og nattlysoljekapsler, så her skal det ikke stå på viljen ihvertfall. FÅ DET FØDT!! :fnise:

Så må vi også :danse: litt for 37 uker! Jeg har nå offisielt en fullbåren liten en i magen! Nå er du virkelig mer enn velkommen til å komme til verden altså. Ingen som stopper deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke du føder før i uke 38 jeg! Føøøøler det på meg ;) den 23.juni :jepp:

....bra spennende å følge med her nå..spent hver gang jeg er innom :sjenert:

MASSE lykke til med fødsel i alle fall :klemmer: (så er det sagt, tilfelle du skulle komme på å føde før den 23. lissom :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ohohohoh! Jeg aner starten av en ny tippeliste! :D

Når kommer Pittelille:

Sunflower: Uke 38

Knøtteliten: 23. juni

Gjesten: 27. juni

Delphina: 27. juni

GUNS: 28. juni

Pitteliten: 1. juli

Jeg er forøvrig helt enig med deg. Jeg syns at onsdag hadde vært veldig praktisk, men jeg tror ikke hun kommer før uke 38!

Endret av sunflower87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pittelille kommer den 28.! :opplyser:

Og så må jeg si strengt fra om at du må skaffe deg sladris! :opplyser: Og så kan jeg si litt penere at jeg melder meg frivillig, hvis du vil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig! Syns det var kjekt at noen meldte seg frivillig jeg :jepp:

Endret av sunflower87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror 27. :hoppe: Men jeg tror også at jeg kommer til å ombestemme meg om en liten stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror også at jeg kommer til å ombestemme meg om en liten stund :fnise:

Det gjør sikkert jeg, også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah, da er det godt at det er fullt lovlig i min bok å ombestemme seg frem til den dagen Pittelille har blitt født :opplyser::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du har nok rett i det Delphina! Men nå er det bare tre uker igjen til termin....Heldigvis! Og gjett hvem som har festet seg i bekkenet! :D Så nok et tegn på at nå nærmer det seg. Ikke at jeg tror jeg får viljen min angående fødsel imorgen, men nå har ihvertfall hodet festet seg, og det er bedre enn ingenting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var du registrert i lista Pitteliten :nigo:

ja tenk det! Snart ligger hun i armene mine! Akkurat 3 uker igjen til termin idag :rodmer: Jeg gleder meg sånn!

Jeg kjøpte babybok idag. en sånn type "boka om meg", og et lite album der jeg kan lime inn masse bilder av vakre lille jenta mi! Fyyy så jeg gleder meg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kom nettopp på en liten ting som irriterte meg grenseløst før jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg sto foran speilet og skulle på fest den kvelden, men jeg fant ingenting jeg følte meg vel i. Jeg hadde nemlig lagt på meg, og fått en liten "bump" helt nederst på magen! :kjefte: Uansett hva jeg trødde på meg av hold-in og strømpebukser så fikk jeg ikke bort den lille "fettklumpen"! Jeg skulle bare visst hva den fettklumpen egentlig var, og hvor stor den kom til å bli... :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina
:fnise: Og tenk at den lille "klumpen" er en liten frøken som snart kommer og sier hei til mamma'n sin. :strix: Synes det var litt sjarmernede jeg egentlig. :sjenert: Her var det eneste at både jeg og forloveden var glad jeg hadde brunlig utflod, for vi trodde det var begynnelse på mensen. :fnise: Skulle vi bare ha visst... :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...