Gå til innhold

Livet med Pittelille

sunflower87

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke helt å skjønne at postene jeg skriver er mine... Tar sikkert tid å venne seg til nytt navn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært på lunsj hos de kommende besteforeldrene. Det er alltid hyggelig! Jeg må si det at selv om bf er et vinglehue uten like, så har jeg vært utrolig heldig med besteforeldrene! Selv om jeg og bf ikke lengre er sammen, så åpner de armer og hjem for både meg og Pittelille, og gleder seg voldsomt til hun kommer. Det varmer et mammahjerte gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så fantastisk! Godt å vite at du har den støtten, uansett hva BF måtte finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er veldig takknemlig for det. Det kunne vært så mye verre. I tillegg så vet jeg at bf i bunn og grunn ikke er en dårlig person, selv om de valgene han av og til tar, er helt bak mål for meg. Men som regel så trenger han å finne utav ting på egen hånd, og da kommer han som regel frem til samme konklusjoner som meg. Han trenger bare litt lengre tid enn meg :fnise:

Men farmor-to-be er en veldig fornuftig dame med bein i nesa, så jeg priser meg lykkelig for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode besteforeldre to-be er gull verdt :) Han finner forhåpentligvis ut av ting når skjønnheten deres bestemmer seg for å ankomme. Menn er jo litt treige :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at de er treige :fnise:

Uff, jeg er så trøtt. Men jeg har så vanvittig med kynnere. Vurderer å gå meg en tur, se om det gir seg eller kanskje tar seg opp og går over til the real deal. Ikke at jeg har noen forhåpninger om fødsel inatt eller noe. Men kanskje hvis jeg går meg en tur, så blir jeg så sliten at jeg sovner blankt ikveld?

Neh, hvem prøver jeg å lure. Jeg kommer til å gro fast i sofaen frem til jeg legger meg alt for sent inatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe på gang mon tro? 10 minutters mellomrom den siste timen...Svarte ******** så vondt det er....Kanskje Knøtteliten fikk rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles vondt, relativt regelmessig på 8-10 minutter. Har sendt bud på mamma nå, så hun er på vei til byen. Jeg tror kanskje at det faktisk er noe på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg blir så spent og glad på dine vegner! Håper det skjer noe, og at du ikke bare blir lurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Spennende! :popcorn:

Nå venter jeg spent på oppdatering fra deg eller chico her (helst chico, da vet vi at frøkna er på vei). :strix:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig er det ingen endring i ting, annet enn at det har blitt litt mer uregelmessig. Det kan jo ha noe med at vi har vært ute og gått litt. Men nå er jeg tilbake på sofaen og håper på litt søvn. Sov ikke så mye inatt før det satte igang. Jeg bare håper det ikke dabber av, og at det ender med fødsel på et eller annet tidspunkt! :jepp:

Kjempespennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får slappet av og hvilt deg, og jeg lover at det ender med fødsel på et eller annet tidspunkt! :fnise: Krysser fingrene for at tidspunktet ikke er så langt unna :)

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så gøy! :danse: ja du skal se jeg tippa rett (til slutt :fnise: ), så nå er det bare å henge i - sånn at jeg slipper å tippe enda en ny dato ;) Krysser fingre og tær for at pittelille vil ut nå og at du snart har henne i armene :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...