Gjesten Skrevet 30. juni 2011 #541 Del Skrevet 30. juni 2011 Wow! Termin! Jeg trodde nesten ikke du skulle ha henne inni deg så lenge, med tanke på hvordan dette svangerskapet har vært... Men gratulerer Barnefar må jo nesten falle pladask når han ser sin datter bli født og får holde henne. Hvordan kan han gå derfra å si at han ikke vil være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #542 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja, han har rett og slett fått kalde føtter...IGJEN! Man kann jo bli gal av mindre! Nei hvem hadde trodd at jeg skulle klare å knipe igjen så lenge? Trenger ikke å knipe igjen mer nå, hun er jo ferdigbakt nå Forresten, trenger å få blåst ut enda litt mer damp jeg Gjett hvem som ikke fikk pengene sine av NAV! NAV har ikke engang begynt å behandle søknaden om foreldrepenger, til tross for at jeg sendte inn søknaden i midten av april. De påstår nå at jeg ikke har sendt inn de papirene som trengs, men den kommer de ikke langt med gitt! Jeg har nemlig ringt inn tre ganger og møtt opp personlig på NAV-kontoret mitt en gang og fått bekreftet at de hadde alt de trengte av papirer. I tillegg, så har de klart å fucke til med sykepengesøknader, hvor de ikke har klart å registrere et ellerannet i forbindelse med sykemeldingene mine. Alt dette fører ihvertfall til at jeg ikke får pengene mine i første omgang. Jeg ble satt over til en som har med sykepenger å gjøre, og han var det frekkeste mennesket jeg noensinne har snakket med. Da jeg hadde forklart ærendet mitt så fikk jeg kun til svar "Faen, jeg skal prøve å fikse det iløpet av dagen." Så la han på! :kjempesinna: :kjempesinna: DUMME, INKOMPETENTE, UBRUKELIGE NAV!!!! :kjempesinna: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 30. juni 2011 #543 Del Skrevet 30. juni 2011 Da jeg hadde forklart ærendet mitt så fikk jeg kun til svar "Faen, jeg skal prøve å fikse det iløpet av dagen." Så la han på! Hva er det de driver med på NAV!?! Med så mange skrekkhistorier jeg hører derfra så er jeg glad så lenge jeg slipper å ha noe med de å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #544 Del Skrevet 30. juni 2011 Ja, det er helt latterlig! Det er jo de som har gjort feil. Han kan da ikke sitte å banne surt i telefonen til meg, som faktisk har alt på mitt rene. Jeg ringte til og med til jobben for å sjekke at de hadde gjort det de skulle. Så alle har gjort det de skulle, bortsett fra sure, ekle NAV. Jeg prøvde å forklare dem at jeg er enslig forsørger og dermed klin avhengig av at jeg får inn den lønninga som jeg skal. Jeg har på en måte ingen samboer/mann som jeg kan lene meg på. Da fikk jeg bare surt til svar at "alle er da avhengig av lønninga, det er det jo ikke bare du som er!" Jo takk det vet jeg, men som sagt, jeg har ingen andre... Fy *''*'' Så nå skal jeg rett og slett være en seriøs kvise i rumpa på NAV frem til de har fikset problemet, og det skal fikses ganske raskt! Det skal "the pregnant monster" sørge for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 30. juni 2011 #545 Del Skrevet 30. juni 2011 Det er helt hårreisende at at snakket sånn til deg! Det må være et elendig arbeidsmiljø på NAV siden alle er så sure hele tiden! Du får mase på dem til de skjerper seg, og hvis du må sende inn noe mer, så sørg for at du har kvittering på at det er sent, sånn at du kan vifte den under nesen på monsteret som prøver å påstå at du ikke har gjort ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #546 Del Skrevet 1. juli 2011 Ja, jeg var noe så vanvittig provosert. Når de til og med har bekreftet fire ganger at alle papirene var på plass, så synes jeg at det er rimelig utrolig at de ikke klarer å gjøre jobben sin. Dersom det hadde vært noe som manglet så kunne de ihvertfall tatt kontakt på et eller annet vis og sagt ifra til meg. Ærlig talt, de hadde to mnd på seg. Men ingenting har jeg hørt fra dem. Ikke engang bekreftelsesbrev om at de har mottatt søknaden. Og når de da på toppen av det hele klarer å snakke til meg slik de gjorde, nei da er det rimelig latterlig! Jeg skal rett og slett troppe opp på mitt lokale NAV-kontor personlig, MED Pittelille på armen når jeg kommer hjem etter fødselen. Jeg må sikkert levere ny dokumentasjon på ditt og datt, og denne gangen skal jeg gjøre det personlig. Så får vi se nå da, om de har klart å ordne opp i det når jeg ringer inn senere idag for å kjefte engang til. Får jeg samme responsen igjen så sender jeg inn klage til fylkesmannen. Det går ikke an å oppføre seg sånn når man jobber i en offentlig etat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 1. juli 2011 #547 Del Skrevet 1. juli 2011 Det der er dessverre typisk Nav Det skjer ikke noe før man begynner å mase dessverre. Er helt utrolig at det går an for en offentlig etat å holde på sånn som de gjør. Har nesten bare hørt om dårlige erfaringer med de og har nesten bare dårlige erfaringer selv. Du får bare mase og mase på de til de gjør jobben sin. Burde ikke vre sånn, men er dessverre slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. juli 2011 #548 Del Skrevet 1. juli 2011 Skjønner ikke hvorfor det ikke får konsekvenser dette her... Kanskje folk burde klage mer. De som sitter i NAV skal ikke være sikret kritikk. Noen ganger er det jo rett at de får kritikk, andre ganger ikke. Kan godt hende sykepengemannen var drittlei surret fra sine kollegaer. Uansett er det jo ikke rett at det går utover deg. Jaja, det er nå sånn enkelte steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #549 Del Skrevet 1. juli 2011 Vel...Det trengtes ikke mye masing til. På helt magisk vis har NAV klart å nyse fram de manglende papirene og godkjent foreldrepengene mine. Jeg skal ha dem på konto innen ti dager. Huh, who would have thunk Jeg ringte inn idag igjen, fit for fight, og ble tatt imot av en veldig koselig dame som kunne opplyse meg om at de hadde tatt seg av problemene igår allerede. Hun kunne også fortelle meg at jeg får en ekstra uke i permisjon pga de nye reglene som trer i kraft idag. Ikke minst kunne hun fortelle at jeg får pengene utbetalt av arbeidsplassen min, noe som var fullstendig nytt for meg. Helt ærlig så forsto jeg ikke så mye av det, men det er helt greit egentlig så lenge jeg får pengene mine. Hun avsluttet samtalen ved å ønske meg lykke til med den forestående fødselen. Og det var det. Merkelige greier Meeeen jeg får ihvertfall pengene mine. Det funket visst å være sint, hormonelt gravidmonster. Kanskje det bør prøves flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. juli 2011 #550 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg ser deg for meg, sittende som et spørsmålstegn Bra det ordnet seg ihvertfall! Nå kan hun bare komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 1. juli 2011 #551 Del Skrevet 1. juli 2011 Det løser seg for snille jenter! Kanskje han "faen"-fyren i går rett og slett ble forbanna på dine vegne og fikk ordnet opp på flekken? Bra er det uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #552 Del Skrevet 1. juli 2011 ja ikke vet jeg hva som skjedde, men det går helt fint det så lenge jeg får penga mine Jeg trenger så absolutt ikke forstå alt som skjer i denne verden! Men spørsmålstegn ja, det var jeg. Fatta null og ingenting. Og denne kjempehyggelige damen avvæpnet meg fullstendig, nettopp ved å være....ja kjempehyggelig Jeg var mentalt forberedt på flere sure og gretne NAV-mennesker, ikke på en hyggelig og koselig dame som ønska meg lykke til Lett at den dama sitter og gnir seg fornøyd i hendene nå, nok en sak løst og nok en sint og frustrert bruker avvæpnet. Suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 1. juli 2011 #553 Del Skrevet 1. juli 2011 Hehe, huff... nesten så man blir litt "skuffet" over å ikke få blåse ut også, når man har hissa seg opp og sitter helt lilla i tinningen med telefonen i ene hånden og trykker hissig på en penn i andre hånden - klar til å gi de skikkelig inn og fortelle hvor skapet skal stå.. Men du..? Nå begynner jeg nesten snart å gi opp jeg - jeg tror kanskje du ikke kommer til å føde likevel jeg ...men sånn for sikkerhets skyld så tipper jeg ny dato og da kommer det nok til å skje natt til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #554 Del Skrevet 1. juli 2011 Haha, ja total avvæpning og en dyp, dyyyyyp forvirring etter telefonsamtalen :gjeiper: Nei jeg er helt enig. Jeg kommer aldri til å føde i det hele tatt jeg. Jeg har bare gitt opp Ny tipping registrert! Jeg shoppet til meg selv idag og når jeg først satte igang så gjorde jeg det skikkelig! Jeg kjøpte meg ikke mindre enn tre par sko! Men det skal sies at det ene paret var på sånn "kjøp to betal for en" salg. Så teknisk sett så kjøpte jeg bare to par sko, og fikk ett par gratis Jeg ELSKER jentelogikk!! Så jeg synes at 650 kr for tre par sko var ganske så godt jobbet jeg! Det har vært en god dag. Nå holder jeg på å lage fødevennlig lasagne (les: et hav med hvitløk og masse supersterk saus i). Så nå er det crash and burn på sofaen resten av kvelden, mens jeg håper at fødselen skal sette igang på et eller annet tidspunkt Ha en fin fredagskveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #555 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Når kommer Pittelille: Sunflower: Uke 38 Knøtteliten: 23. juni Gjesten: 27. juni Delphina: 27. juni GUNS: 28. juni Knøtteliten: 29. juni Pitteliten: 1. juli Gjesten: 2. juli Kokos: 3. juli chico: 3.juli Knøtteliten: 4. juli Pitteliten: 6. juli Sunflower: ALDRI!! Endret 1. juli 2011 av sunflower87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 1. juli 2011 #556 Del Skrevet 1. juli 2011 Ser ut til at jeg og må tippe på nytt gitt. Da tipper jeg at du føder 6 juli Bra det ordnet seg med Nav. Du har jo nok å tenke på om ikke du må stresse med det i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. juli 2011 #557 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg tipper på nytt; 3. juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #558 Del Skrevet 1. juli 2011 Tipping registrert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. juli 2011 #559 Del Skrevet 1. juli 2011 Du må bytte navn på meg i signaturen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #560 Del Skrevet 1. juli 2011 Er ikke treig jeg! Nå er det fikset chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå