Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor hacker folk?

Dette spørsmålet er egentlig et spm jeg tror jeg aldri vil få svar på. For svaret må uansett være alt for idiotisk til at jeg kan skjønne det ! ;)

Til deg som er hacker, og hacker på online spill.-Hvorfor gjør du det? Er det morsomt å spille med juksing? Skal du bevise for deg selv eller noen at du er så flink å hacke? Gidder du ikke å spille deg opp til å bli "ekte" god på det spillet du spiller? Er det morsomt å spille, samtidig hacke sånn at du er best av alle? Er det virkelig så morsomt å spille når du innerst inne vet du jukser som f* og alle andre som spiller, spiller fordi de har jobbet seg opp til de evt nivåene som DU ikke har fortjent deg til, men som bare har hacket seg inn på det ! Hvorfor!!! Dere ødelegger spillene for andre!! Kanskje det er det som er det morsomme? Skaff dere et liv! Hacking er bare tull!!

I mitt tilfelle er dette et skyte/krig-spill online jeg snakker om - call of duty modern warfare 2. Bra spill med kvalitet som du må betale for å spille. Det finnes hackere der som ødelegger hele tiden og hacker på forskjellige måter. f.eks "wall-hacking". Det kan være f.eks at de som wall hacker skyter på deg, men du får ikke til å skyte på de, ergo urettferdig, og ødelegger hele spillet for ANDRE. Veldig idiotisk spør du meg! Juks!!! Dere er dritdårlige og dere vet det så godt selv! Synd at det eneste dere er faktisk flink til - er å hacke!

Jeg skulle ønske en hacker leste dette og kunne gitt meg et ordentlig svar på hvorfor man gjør dette. Jeg er VELDIG nysgjerrig :)

Endret av Glow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...