AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Hei hvis jeg låner venninna mi sin mobil og setter inn mitt SIM kort, risikerer jeg at noe blir slettet fra min mobil, SIM kortet eller venninna mi sin mobil da? Det var noen som sa at en risikerte at mye blir slettet om en bruker et annet SIM kort… Jeg har ikke mye greie på mobiler.. På forhånd takk
mettemarit_ikke Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Nei, det blir ikke slettet. ble ikke det før ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Nei, det blir ikke slettet. ble ikke det før ihvertfall. Men er du helt sikker. Huff er så redd for det jeg har på mobilen.
Anglofil Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Nei, det blir det ikke, med mindre ditt eget simkort blir skadet, hennes blir skadet. Og det kan jo skje, at simkort blir inaktive. Så det er alltid en liten risiko. Derfor bør man bruke mobil backup etc. Det kommer an på om ting er lagret på selve simkortet eller på minnekort/telefonminnet. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå