Gå til innhold

Hva har dere i vesken

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Skal ikke ha noen veske. Men min forlover skal ha med lommetørkle til meg. Og så skal jeg sørge for at min søster har med sminke så hun kan freshe meg opp underveis. Ellers er det vel ikke så mye mer man trenger??? Kanskje noe søtt hvis det skulle gå lenge mellom mat og blodsukkeret synker...

Skrevet

Jeg hadde en liten pompadour i samme stoff som kjolen. Det var veldig kjekt igrunn og så var den fin syns jeg :) På bryllupsdagen hadde jeg med:

-leppestift

-lipgloss

-pudder

-visakort og et par 100 sedler

-et par dagslinser

-lommetørkle

Trengte eg noe mer som f,eks kamera passet forloveren min på det.

Skrevet

Min veninne hadde lebestift, hotellnøkkelen og lommetørkle

Skrevet

Hva jeg selv skal ha vet jeg ikke ennå, sikkert noe av det samme.

Skrevet

Hmmmmm, en lebestift kanskje. Kanskje litt penger og litt annet dilldall.

Tenkte egentlig ikke å ha veske, men kanskje jeg må det alikevel. Tenkte min mor og min forlover kunne være bærehjelp :kul:

Er det noen da som eventuelt vet om noen linker der man kan bestille billige vesker?

Dette er vel en veske man bruker 1 gang?

Kan man ikke bare ha sin vanlige veske da? Skal jo ikke ha veska med meg opp kirkegulvet så den ødelegger jo ikke noe for helhetsinntrykket alikavel..........tror jeg :oops:

Skrevet

Det var noen her inne en dag som la ut en fin link der en kunne kjøpe noen søte brudevesker. Jeg husker spesielt en veldig fin popadourveske. Hadde vært artig å finne den linken igjen. Noen som har den?

Jeg tror ikke jeg ville ha kommet til kirken med en svart håndveske til min hvite kjole, nei, men det kan jo hende du har en hvit håndveske fra før, ibe. :-)

Skrevet

Jeg har en sånn gammeldags veske de brukte i 1920-årene tror jeg. Den er sølvfarget med sølvspenne på og med tilhørende og matchende myntpung :)

Kanskje jeg kan bruke den?

Har et par nesten hvite vesker. Tenkte ikke å gå med veske inn i kirka nei. Den kan ligge igjen i bilen eller noe.

Nei, kanskje man må kjøpe seg ei pompadourveske............hmmmmmmmm....tenke.....tenke :)

Skrevet

Tror det følger med veske til kjolen min, men vet ikke om jeg kommer til å bruke den. Kanskje grei å ha under middagen..

Skrevet

Ja, jeg mener.....hvor mye trenger man på bryllupsdagen sin?

Lebestift, lipgloss, litt makeup for å freshe opp litt......men hva mere?

Skrevet

Jeg må nok ha et eller annet å ha stæsjet mitt i men jeg vet ikke hva ennå. Jeg har sett på sånne pompadurer, men det er så himla liten plass i dem..... :roll:

Tipper jeg har med meg en liten hva som helst-veske, der jeg har plass til det jeg trenger, sminke, nøkler, lommebok, tlf, klokke, ekstra strømpebukse osv....

Skrevet

Hadde lipgloss, pudder og hotellnøkkel i veska.

Evt andre ting kan vel kanskje forloveren din ta seg av, så du slipper så stor/bulende veske?

loolaa

Skrevet

det er da vel ikke meningen at forloveren skal ta seg av alt heller, tviler på at hun har lyst til å gå med ryggsekk og dessuten skal man vel hver til sitt når kvelden kommer...?

Skrevet

Er vel ikke noe problem å ha en eller annen veske liggende i bilen, og så ha den i garderoben der festen skal være? Forlovere vil også se fine ut, uten å gå å drasse på en svær bag....

Skrevet

Skal dere ha med så veldig mye da???? Tenkte mer på øyeskygge, et ekstra lommetørkle el.l. i forloverens veske. Har inntrykk av at det er vanlig.

loolaa

Skrevet

Jeg gikk i parfymeriet og skaffet meg en prøveflaske på parfymen min, den hadde jeg i vesken sammen med lebestift og gloss, og et par hodepinetabeletter - jeg var nemlig livredd for å få hodepine på akkurat denne dagen!

Skrevet

Leppestift, pudder, nøkler, evt mobiltelefon.

Gjest Embla s
Skrevet

Hm, der har jeg:

Clarins make up skrin

tanntråd

Aloe vera stick

En rimmel øyeskygge (brun/rosa)

Epi pen

tre kulepenner

Masse mynter (ca 50 kroner)

to hårstrikker

Blå Extra

telefon

husnøkkel

bankkort

Skrevet

I bryllupet hadde jeg en liten veske til leppestift, mini-parfyme flaske, pudder ,talen min og nøkkel til hotellrommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...