Gå til innhold

Har du en hektisk hverdag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en hektisk hverdag. Er oppe kl.7 eller 8 hver dag, og kommer ikke hjem før 7-8 tiden.

Går på skole.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet (endret)

Jeg har igrunn all tid i verden. Arbeider ikke for øyeblikket. Har et barn i barnehage så da har jeg hele dagene når hun er i barnehagen til å gjøre akkurat det jeg vil.

Edit: skriveleif

Endret av Sommertid
Skrevet

Jeg har igrunn all tid i verden. Arbeider ike for øyeblikket. Har et barn i barnehage så da har jeg hele dagene når hun er i barnehagen til å gjøre akkurat det jeg vil.

Hærlig med sånne periodet!

Sånn skal jeg ha det i juleferien :jepp:

Skrevet

Eg studerer og jobbar. Bortsett frå det har eg all tid i verda! Fri som ein fugl :nigo:

Skrevet

Eg studerer og jobbar. Bortsett frå det har eg all tid i verda! Fri som ein fugl :nigo:

Når får du tid til å studere?

Jeg prøver å få gjort mest mulig av lekser om kvelden, og i helgene vil jeg ha fri, men da prøver jeg å få gjort litt da også. :)

Skrevet

Opp kl 6, jobb, så trening, er hjemme mellom 18 og 19, lager middag, gjør litt i huset, sofaen fra ca kl 21. Trives med det.

Skrevet

Når får du tid til å studere?

Jeg prøver å få gjort mest mulig av lekser om kvelden, og i helgene vil jeg ha fri, men da prøver jeg å få gjort litt da også. :)

Om dagen under forelesingane. Eg tar ting ganske lett og treng nesten aldri å les meir enn det. Brukar helgane til å feste og vere sosial.

Skrevet

Temmelig hektisk hverdag ja! Studerer, så er på skole hver dag, gjerne fra 9 til 4, så er det hjem, hive i seg mat og videre på jobb. Jobber ofte hver kveld, og mange av helgene går med til en annen jobb. Og så skal man liksom studere og være litt sosial innimellom der også. Puh!

Skrevet

Jeg har en hektisk hverdag. Er oppe kl.7 eller 8 hver dag, og kommer ikke hjem før 7-8 tiden.

Går på skole.

Jeg går på universitet. Jeg har fri mandag, må opp 8 tirsdag og er ferdig 15. Onsdag har jeg to timer klokken 11, fri torsdag og en time klokken 15 på fredag.

Jeg har all verdens tid. Må selvfølgelig lese mye på egen tid, men hvem leser egentlig alt de får bekjed om. :bolledeig:

Skrevet

Har ganske hektisk hverdag. 50%-stilling ved siden av fulltidsstudier. I tillegg trener jeg og driver med frivillig arbeid.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Sommertid
Skrevet

Hærlig med sånne periodet!

Sånn skal jeg ha det i juleferien :jepp:

Greit med sånne perioder ja. Håper jeg slipper å gå ufør så alt for lenge. Er litt for lett å snu på døgnrytmen når man ikke har noe å gå til om dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...