Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en måneds tid siden kjøpte jeg dream cream fra Lush. Hører at holdbarhetsdatoen på produkter derfra vanligvis er på ett år, kanskje kortere, men jeg er litt usikker når det gjelder denne kremen. På boksen står det at den er produsert 23/08/10, og bak står det "use by 23/10", men så har det seg sånn at årstallet har blitt gnidd utover. Så da blir jeg litt usikker på om dette betyr at den har gått ut på dato allerede, eller om det er holdbar til neste år? Noen som vet?

Forresten, er det noen som har anbefalinger til andre produkter fra Lush jeg bør prøve? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en tom boks som det var Dream Cream i og på den står det 3/3-10 og use by 3/5-11,

altså litt over ett år. Så da vil jeg vel tro at kremen din er holdbar til 23/10-11.

Jeg har prøvd mye fra Lush og er kjempfornøyd med flere ting.

None of your beeswax lip balm er helt vidundelig.

Og Lemon Flutter cuticle butter har jeg også blitt helt avhengig av.

Også Big shampoen, da!

Skrevet

Takk for svar! Syntes det luktet litt....spesielt av den kremen, nemlig, så jeg tenkte jeg måtte høre bare for å være sikker på at den ikke er dårlig. He he. Men den er utrolig god da!

Den Big shampoen har jeg faktisk lurt på å prøve, tenker jeg kjøper den neste gang jeg skal handle hos Lush.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...