Gjest Carleigh-Ann Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Måtte bare si det! Skal endelig på offisiell date med han som har vært en kompis og vi fant så ut at vi liker hverandre.. veldig nervøs! Noen andre som har tråkket over vennegrensa til noe mer? 1
Neala Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Så gøy! Jeg var sammen med min beste venn i over et år, men det tok slutt da jeg flyttet. Jeg tror det hadde vart lenge hvis jeg ikke hadde flyttet Mitt aller beste forhold var sammen med han! Skjønner godt at du er nervøs, det var jeg også i begynnelsen Men nå har du kastet deg i det, så nå må du bare slippe helt løs og gi alt av deg selv
Sophie-Ann Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Så kjekt!! Jeg har det på akkurat samme måten, holder på å date en jeg har kjent i 15 år. Veldig spennende. Lykke til!!!!
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg skal hjem til han greia i morgen. Han ville egentlig jeg skulle komme over i kveld, men passet ikke for min del. Er nervøs! Jeg slapper veldig godt av sammen med han, så får satse på at alt går bra. Det viktigste for meg er at han respekterer meg og ikke prøver seg på noe snusk..
Bernina Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Og hvordan gikk det da???? Det var i går du var hjemme hos ham....
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Det gikk bra! Var kjempehyggelig Så på film og prata masse. Plutselig begynte vi å kysse, men ble ikke nevnt noe som helst om hva som skjer nå.. nå liker jeg han enda mer, spesielt siden han ikke prøvde seg på noe snusk. Er liksom litt kleint å ta opp det her "hva vil du med meg". Han vet det kanskje ikke selv. Men jeg gidder ikke ende opp som en casual fling så vi får vel ta den samtalen. Jeg er bare så redd for å bli avvist.
Sophie-Ann Skrevet 5. november 2010 #9 Skrevet 5. november 2010 Så kjekt da! Jeg har ikke hørt noe fra fyren jeg snakket om tidligere på to dager, så han har vel angret seg tenker jeg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå