Gjest Julenissen Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Hei! Samboeren min liker ikke julen så derfor tenkte jeg å lage en julekalender til han for å gjøre det hele litt mer lystbetont Er det noen som har noen lure ideer? Vanskelig å finne på 24 forskjellige gaver... Tusen takk for alle forslag!
Vrimle Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 gubben og jeg gir hverandre julekalendere hvert år, og her er noen av de tingene jeg har gitt til ham: 10pakninger med sigaretter (før han sluttet) Tv-serier på DVD (da får han en disk hver 3-4 dag sånn ca, slik at han "må" se en episode om dagen) Kinderegg En boksøl til middagen T-skjorter med tøffe motiver Pocketbøker Lastet inn ny musikk/lydbøker på iPoden hans Ekstra god middag Massasje Egenskrevne Dikt Ferdiglaget frokost i kjøleskapet (han står opp veldig tidlig) Inviterte bestevennen hans over på middag på ettermiddagen Muffins og iskaffe til å ha på vei til jobb. som du ser er veldig mange av disse tingene småting som gjør hverdagene i desember litt bedre ;-) Men jeg har også kjøpt en del rene presanger. Da tar jeg stort sett utgangspunkt i hobbyene og interessene hans og kjøper ting som CDer, DVDer, bøker, klær, kinobiletter, konsertbiletter osv. Et annet år ga jeg ikke presanger men små gåter hvor svaret på hver gåte kunne stokkes til en setning som fortalte hvor det lå en "ekstragave" den 24 lå. Og den fineste (synes jeg selv) var en kalender hvor jeg hver dag skrev en liten lapp med en hyggelig ting vi skulle gjøre på ettermiddagen.
Ma03 Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Åh, så koselig å gjøre slikt! Jeg hadde selv tenkt å lage kalender til min samboer, siden det blir vår første advent som samboere, men han har gitt uttrykk for at det vil han IKKE ha.. . Tips til gaver: Flaxlodd Favoritt sjokoladen Sokker Boxere Øl Fint innrammet bilde av dere to Gavekort på opplevelse (fks middag for dere to ute e.l) Gavekort på fks en blowjob eller massasje
Gjest Cho Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Samboeren min er veldig glad i øl, så jeg har tenkt til å kjøpe 24 forskjellige ølsorter ("fint" øl fra polet, ikke Ringnes juleøl og sånne kjipe ting), og gi han en hver dag. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å dekorere ølkassene beyond recognition. Han gleder seg som en unge på julaften!
Gjest Julenissen Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Tusen takk for supre forslag! Jeg ser at dette fort kan bli dyrt, men en blanding av kjøpte og egenkomponerte gaver skal jeg nok få til! Tror dere forresten at gutta sitter på lignende fora og diskuterer det samme?
maipai Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Tror dere forresten at gutta sitter på lignende fora og diskuterer det samme? Googlet adventskalender og fant denne forumtråden Billigere alternativer til gaver kan være: Flaxlodd, de til ti kroner Tyggispakker Blad Sokker ...
2ne2 Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Morro! Her er min kalender til kjæresten i år; 1 Flaxlodd 2 Truse og Sokker 3 Pysj 4 Øl + potetgull 5 Truse og sokker 6 Flaxlodd 7 Popcorn og sokker 8 Godtepose 9 T-skjorte 10 Gavekort 11 Øl + potetgull 12 Peanøtter, mokkabønner og nonstop 13 Godtepose 14 Flaxlodd 15 Truse og sokker 16 Øl + Potetgull 17 Gavekort 18 Kjærlighetsspillet 19 Flaxlodd 20 Sokker og Flaxlodd 21 Popcorn 22 Peanøtter, mokkabønner og nonstop 23 Genser 24 Strømpe og gavekort Det ble mye godterier gitt. Spørs om ikke han må i hardtrening når jula er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå