Gå til innhold

Bestille fra la redoute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen år siden sist jeg handlet fra La Redoute, men bestilte noe derfra nå nylig. Men jeg skjønner ikke helt ordreinformasjonen? Når jeg logger meg inn og går på Min side ser det ut til at ordren er sendt (til høyre på siden). Når jeg så går inn på Mine bestillinger/Mine ordre, står det under ordrestatus "mottatt". Ikke noe mer info om at noe er sendt. Jeg fikk en mail umiddelbart etter bestilling, men den er bare en bekreftelse på at jeg har lagt inn bestilling og leveringsbeskjed 10-15 arbeidsdager.

Beløpet har vært reservert fra min konto siden bestillingsdato (forrige tirsdag)..

Er ikke dette litt forvirrende..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan forresten ikke spore pakken på noen måte...

Skrevet

LaRedoute er forvirrende ;) Når jeg bestilte sist opplevde jeg det samme. For å toppe tok det 18 fra bestilling til jeg fikk mail om at nå var pakken sendt. Fra den mailen tok det igjen en uke før jeg fikk pakken. Hva det betyr vet jeg faktisk ikke, men pakken er nok ikke sendt med mindre du har fått en egen mail om det.

Skrevet

Takk for svar :) Utrolig dum nettløsning da, sammenliknet med omtrent alle nettbutikker innen- og utenlands jeg har bestilt fra. Spørs om det ikke blir noen år til neste gang igjen (har tidligere vært litt misfornøyd med info om plaggene, f eks farger, men har vært nokså heldig med det jeg har kjøpt derfra).

Skrevet

Litt off topic, men har de ikke samme varene på Ellos som på Laredoute? :gjeiper: Mener jeg har sett nesten alle plaggene på Ellos.

Skrevet

kontakt dem og forklar problemet.Jeg har bestilt der i mange år og ikke hatt noen problemer

Skrevet

jeg er litt på boikott der blandt annet på grunn av elendig nettløsning (jeg vil kalle meg dreven netthandler, men der fikk jeg ikke en gang med meg at jeg hadde lagt inn bestillingen, jeg trodde jeg holdt på med "utsjekking" og så viste det seg at jeg allerede hadde bestilt på postoppkrav og ikke visa som jeg ventet var neste steg). Jeg var heller ikke fornøyd med retur ordningen (tok lang tid, noe som er enda mer frustrerende når man bruker nesten en mnd fra man bestiller til man får varen) og kvaliteten på klærne var elendig. Ene t-skjorten min ble ødelagt i første vask, kom ut full i hull, krympet og ble blass, til tross for at den var vasket på håndvaskprogram 30 grader og skulle tåle lettstelt 40. Fikk ikke bytte da de mente den var vasket feil og at jeg måtte ha vasket den mer enn bare en gang....

Ikke et sted jeg handler igjen....!

(sorry for avledninger her, men blir irritert bare av å tenke på det :sjenert: )

Skrevet

Litt off topic, men har de ikke samme varene på Ellos som på Laredoute? :gjeiper: Mener jeg har sett nesten alle plaggene på Ellos.

jeg tror laredoute var under ellos før, men vet ikke om de er helt separerte nå eller om de fortsatt er sammen, bare med to utsalgssider.

Skrevet (endret)

Jeg har ventet i TO måneder nå på en kjole jeg bestilte derfra, har enda ikke fått en mail om at bestillingen er sendt. Har sendt dem mail, venter på svar.

:kjefte:

Endret av seilice
Skrevet

jeg bestilte noen sko der for noen måneder siden, og fikk de etter 3 uker. altfor lenge! men jeg sendte dem mail fordi orderen min plutselig ikke var der lenger da jeg logget inn for å følge med på orderen. jeg fikk som svar at skoene ble sendt fra frankrike, så det tok litt lengere tid.

Skrevet

Jeg har bestilt mye fra La Redoute og har ikke hatt noen problemer. Jeg får klar beskjed i en mail hva jeg har bestilt og når jeg skal forvente å få det. Om det er lenge til, javel, så er det ikke verre enn at jeg må vente litt lenger, men jeg har alltid fått varen når det står at jeg skal få den, noen ganger før.

Bestillingssystemet er ikke problematisk så lenge en leser all teksten. Returer har jeg heller ikke hatt problemer med.

Skrevet

Jeg har bestilt mye fra La Redoute og har ikke hatt noen problemer. Jeg får klar beskjed i en mail hva jeg har bestilt og når jeg skal forvente å få det. Om det er lenge til, javel, så er det ikke verre enn at jeg må vente litt lenger, men jeg har alltid fått varen når det står at jeg skal få den, noen ganger før.

Bestillingssystemet er ikke problematisk så lenge en leser all teksten. Returer har jeg heller ikke hatt problemer med.

Ja, men får du en mail når ordren er sendt også? Hvis den er sendt er det ok, hvis ikke synes jeg det er rart det står ordre sendt ett sted, og bare ordre mottatt et annet sted. Dessuten er ordren delt pga leveringstid på en av varene, men denne forsinkede varen står oppgitt under begge forsendingen (totalsummen på ordren er riktig, men det ser amatørmessig ut når denne varen m/pris står i regnestykket likevel).

Varene i handlekurven min har forøvrig mangedoblet seg etter at jeg bestilte og logget ut, hver gang jeg går inn på siden igjen er det flere varer :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...