Silje_Mor Skrevet 11. november 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 11. november 2010 Så godt å høre at du klarte å komme deg ut av det. Er mange som ikke klarer det, og lever år etter år i et destruktivt og farlig forhold. Nei, du må aldri, ALDRI gå tilbake til ham. Du fortjener så mye bedre, håper du vet det Nei Nei , er det noe jeg aldri ville gjort igjen så var det å blitt sammen med han igjen vet jeg fortjener bedre, for nå har jeg fått tilbake selvtilliten min har savnet å kunne "vite" hvem jeg selv er Nå vet jeg hva jeg vil med livet mitt og hvordan jeg vil ha det.. er så utrolig deilig har vokst masse på dette her er bare glad jeg kom meg unna han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. november 2010 #22 Del Skrevet 12. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 13. november 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 13. november 2010 Skjønte ikke helt hva den sangen har me meg å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. november 2010 #24 Del Skrevet 13. november 2010 Skjønte ikke helt hva den sangen har me meg å gjøre Det er en fin sang med en fin tekst I can't make you love me ... if you don't. I'll give up this fight. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 13. november 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 13. november 2010 Det er en fin sang med en fin tekst I can't make you love me ... if you don't. I'll give up this fight. Jada sant nok det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 13. november 2010 #26 Del Skrevet 13. november 2010 Flott at du har kommet deg videre og ser fremover. Du bør være stolt av deg selv. Ta også med deg lærdom av dette, og gå på øyeblikket om du opplever noe lignende igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 15. november 2010 Forfatter #27 Del Skrevet 15. november 2010 Flott at du har kommet deg videre og ser fremover. Du bør være stolt av deg selv. Ta også med deg lærdom av dette, og gå på øyeblikket om du opplever noe lignende igjen. Jeg er faktisk litt stolt av meg selv Vet nå at det jeg gjorde den dagen når jeg dro var det riktige å gjøre. Ingen skal noen gang få være sånn mot meg igjen, det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå