Silje_Mor Skrevet 1. november 2010 #1 Del Skrevet 1. november 2010 Da er jeg blitt singel da, etter 2 år som samboer med en kontrollfreak av en kjæreste. Vi var også forlovet 1 år... Han var ganske slem mot meg og bestemte masse over meg og såret meg hele tiden.. Nå bor jeg på Krisesenteret, ble kjørt hit av profesjonelle. men, hvorfor klarer jeg ikke slutte å tenke på han?? han har jo ikke vært snill mot meg... uff mye rot i hodet mitt akkurat nå...Måtte bare få det ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2010 #2 Del Skrevet 1. november 2010 Det er ikke normalt å klare å la være å tenke på et menneske som ikke har vært snill mot deg. Men hvordan tenker du på ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 1. november 2010 Det er ikke normalt å klare å la være å tenke på et menneske som ikke har vært snill mot deg. Men hvordan tenker du på ham? Tenker på alt det gode som har vært(når det var noe bra) hele tiden... skjønner ikke hvorfor! det plager meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 1. november 2010 #4 Del Skrevet 1. november 2010 Det er ikke normalt å klare å la være å tenke på et menneske som ikke har vært snill mot deg. Men hvordan tenker du på ham? Dette er nok ikke så unormalt som du tror. Det burde vel du av alle mennesker vite. Når en har vært sammen med en som ikke har behandlet en særlig pent, men det allikevel har vært gode stunder, er det veldig vanlig å tenke mye på vedkommende. En kan tenke "hva om, tenk om, hvis, hvorfor" osv i det uendelige. Det blir en nedadgående spiral. Og det er en prosess en må igjennom, etter å ha blitt manipulert og styrt over lengre tid. Det gjør noe med tankemønstre og følelser, som slett ikke er lett å styre. Selv om en vet at vedkommende ikke er bra for en. Hvis du er på et krisesenter nå, TS, så er det kanskje noen du kan snakke med om disse tankene der. De har lang erfaring med akkurat det du går igjennom nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 1. november 2010 #5 Del Skrevet 1. november 2010 Det er ikke normalt å klare å la være å tenke på et menneske som ikke har vært snill mot deg. Er det vel! Slemme mennesker setter da også spor i oss, ofte dypere enn vi ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2010 #6 Del Skrevet 1. november 2010 Tenker på alt det gode som har vært(når det var noe bra) hele tiden... skjønner ikke hvorfor! det plager meg masse! Ja, det er faktisk lett å tenke på det som har vært bra. Hvorfor er vanskelig å si. Det blir en sånn sentimental type følelse. Blir redd for å ha mistet noe viktig på en måte når den følelsen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2010 #7 Del Skrevet 1. november 2010 Dette er nok ikke så unormalt som du tror. Det burde vel du av alle mennesker vite. Er det vel! Slemme mennesker setter da også spor i oss, ofte dypere enn vi ønsker Ja, jeg mente at det er normalt å tenke på vedkommende og det som har vært bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 1. november 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 1. november 2010 han virker så kald nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2010 #9 Del Skrevet 1. november 2010 han virker så kald nå.... Slemme folk er kalde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 1. november 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 1. november 2010 ja det er godt mulig det :/ uff, unner ingen det jeg har gått igjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2010 #11 Del Skrevet 1. november 2010 ja det er godt mulig det :/ uff, unner ingen det jeg har gått igjennom... Nei. Men slemme folk er ingenting å samle på. Det gjelder bare å komme seg videre i livet så snart som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 2. november 2010 #12 Del Skrevet 2. november 2010 Opp med hodet og snakk masse med de på krisesenteret og tenk på at du fortjener så mye bedre og at det er han som er taperen her. Dette klarer du!!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evalilja Skrevet 2. november 2010 #13 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg kan ikke begynne å se for meg hvordan det er. Jeg vet bare at med alle brudd tar det tid før en klarer å slutte å tenke på han/hun. Det er helt naturlig. Du sier du er på et krisesenter og der er det vel noen du kan prate om dette som er profesjonelle. Uansett. Gi deg selv tid. Ønsker deg lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 11. november 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 11. november 2010 vil bare takke for alle svar skjønner at jeg har gjort det riktige ja har det bedre om dagen nå kommet meg ut av krisesenteret nå og har det bedre enn på lenge godt å kunne gjøre som jeg vil igjen og få livet mitt tilbake og selvtilliten er på topp om dagen :D Er så utrolig deilig å endelig kunne føle seg fri! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evalilja Skrevet 11. november 2010 #15 Del Skrevet 11. november 2010 Det er godt å høre. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. november 2010 #16 Del Skrevet 11. november 2010 vil bare takke for alle svar skjønner at jeg har gjort det riktige ja har det bedre om dagen nå kommet meg ut av krisesenteret nå og har det bedre enn på lenge godt å kunne gjøre som jeg vil igjen og få livet mitt tilbake og selvtilliten er på topp om dagen :D Er så utrolig deilig å endelig kunne føle seg fri! Når to mennesker ikke passer i sammen så er det mye bedre å gå hver sine veier. Lykke til videre på din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2010 #17 Del Skrevet 11. november 2010 Så godt å høre at du har det bedre! Lev klokt og lev godt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneBonny Skrevet 11. november 2010 #18 Del Skrevet 11. november 2010 Så godt å høre, Silje mor Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 11. november 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 11. november 2010 Tuuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 11. november 2010 #20 Del Skrevet 11. november 2010 Så godt å høre at du klarte å komme deg ut av det. Er mange som ikke klarer det, og lever år etter år i et destruktivt og farlig forhold. Nei, du må aldri, ALDRI gå tilbake til ham. Du fortjener så mye bedre, håper du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå