Gjest Adera Skrevet 1. desember 2010 #61 Skrevet 1. desember 2010 Ja, det har eg Hvorfor? Hvem veit, tenåringsjenter
Gjest Anjelika Skrevet 1. desember 2010 #62 Skrevet 1. desember 2010 Ja, tidlig i tenårene. Følte meg også stygg da, men i løpet av tenårene utviklet jeg meg til å føle meg veldig pen og har heller aldri blitt kalt stygg siden ung.skolen. Har tenkt at det var litt "den stygge andungen som ble til svane"-historie, men når jeg ser bilder fra den tiden så var jeg virkelig ikke så stygg som jeg innbilte meg. Noen folk var nok bare litt stygge med meg, og jeg var for sårbar til å takle det godt. Aldri mer 13!
cilipili Skrevet 1. desember 2010 #63 Skrevet 1. desember 2010 Har blitt kalt stygg av faren min. Han er veldig flink til å pakke det inn sånn at andre tror han tuller, mens vi som kjenner ham vet at han sier det for å såre. Glad jeg ikke har kontakt med ham lengre.
Spiralis Skrevet 1. desember 2010 #64 Skrevet 1. desember 2010 Tror ikke jeg har blitt kalt stygg.. ... Har egentlig ikke hørt etter 1
lille katt Skrevet 1. desember 2010 #66 Skrevet 1. desember 2010 Ja, mange ganger i barne- og ungdomsår. Tror nok jeg har hatt noen opplevelser som Yvonne beskriver også, i voksen alder, men mulig jeg har fortrengt det. Fulle menn på byen kan være like nådeløse som barn og ungdommer. Selv om jeg nå er voksen, lykkelig og godt gift, synes jeg fremdeles at jeg er stygg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå