Chiyo Skrevet 1. november 2010 #21 Skrevet 1. november 2010 Jeg blir trist av denne tråden. Folk kan være så slemme.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #23 Skrevet 1. november 2010 Jeg skjønner ikke hvordan mennesker kan kalle andre medmennesker stygg, feit, og liknende. Og ihvertfall mobbing over tid er helt uforståelig for meg. Disse menneskene må jo være bygd opp helt andreledes i hodet enn meg. Tenker de ikke på hvordan andre tenker og føler i det hele tatt? jeg skjønner ikke at det er mulig å være så kald og følelsesløs.
Kamikatze Skrevet 1. november 2010 #24 Skrevet 1. november 2010 Storebror pleide å kalle meg stygg. Men vi ligner jo litt hehe. Jeg er ikke stygg da. Tror jeg... hmmm. Nei, det er du ikke, så. Beklager.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #25 Skrevet 1. november 2010 Ja, av broren min mange ganger. Akkurat så lavt at foreldrene våre ikke hørte, men skarpt nok til at det smertet.
genieinabottle Skrevet 2. november 2010 #26 Skrevet 2. november 2010 Jeg har blitt kalt alt det stygge som går an å kalle folk, men det har stort sett vært av folk jeg har gjort sinte eller frustrerte.. Jeg var litt dramatisk og drittunge når jeg var mindre.. Så det ble vel mer sagt for å såre enn fordi det er sant.. Jeg har sikkert blitt kalt stygg bak ryggen min også, men det bryr jeg meg ikke om.. Jeg syns at jeg er pen, og det er faktisk det viktigste.. (uten å være innbilsk, jeg har det bare bedre når jeg er fornøyd med meg selv)
Gjest Iah Skrevet 2. november 2010 #27 Skrevet 2. november 2010 (endret) Tråden er ryddet ihht reglene. Iah, moderator. Endret 2. november 2010 av Iah
Suzy Skrevet 2. november 2010 #28 Skrevet 2. november 2010 Ja det har jeg - både i barneår og i voksen alder og stort sett har det skjedd i forbindelse med konflikt eller krangel. Syns det vitner om at man har spil ut alle kortene når det eneste argumentet man har igjen er "du er så stygg", men det er vondt å høre uansett. 1
Kamikatze Skrevet 2. november 2010 #29 Skrevet 2. november 2010 Jeg blir litt glad når jeg støter på folk som uoppfordret kommenterer andres utssende på en negativ måte. Da vet jeg, uten at de behøver å ha advarselsplakat klistret på seg, at de er drittsekker. Det sparer meg for mye bortkastet tid til blindgatesosialisering.
Gjest Prøvis Skrevet 2. november 2010 #30 Skrevet 2. november 2010 Ja, etter å ha avvist noen så har jeg fått det slengt det etter meg..
Gjest Dainty Skrevet 2. november 2010 #31 Skrevet 2. november 2010 Kanskje som barn, av den rampete gutten i klassen som kastet snøball på lærer'n og kylte matteleksa i klasseromsveggen, men aldri i voksen alder eller slik at jeg skjønner at det ligger sannhet bak. Jeg er ikke stygg, jeg er en vakker ung dame. Jeg lurer på hvordan noen kan føle seg berettiget til å kalle noen de møter stygge. Det må nok ligge mye eder og galle i dem som de føler for å spy utover dem de møter. Til dere som har blitt kalt stygge i voksen alder: Har det vært i situasjoner hvor noen er forbannet på dere, og sier det kun for å såre, eller har dere opplevd at kommentaren har kommet uforventet og "fra hjertet"? Jeg ser liksom for meg at sistnevnte er noget uvanlig.. Men kanskje jeg tror for godt om menneskeheten.
kazcade Skrevet 2. november 2010 #32 Skrevet 2. november 2010 Javisst, mer enn nok ganger. Det verste var en gammel tante som fortalte meg da jeg var yngre at siden jeg var så lite pen måtte jeg bare være glad til om jeg fant en mann som ville ha meg! Heldigvis blir man mer glemsk og tykkhudet mer årene, så de sårende ordene glemmes og preller av litt lettere enn før...
Ego Skrevet 2. november 2010 #33 Skrevet 2. november 2010 Ikke egentlig... Lillesøster sa en gang - etter å ha sett et gammelt bilde av meg - "herregud du var stygg med langt hår". Men lillesøster tenker ikke alltid før hun snakker, og har en tendens til å overdrive. Hun er blitt flinkere med årene :gjeiper: Min farmor har aldri sagt at jeg er stygg, men i sommer ble jeg likevel noe satt ut da det første hun sa til meg - etter ikke å ha sett meg på over et halvt år - var "du ser ut som en gutt". Kjedelig nok bare det, spesielt når det ikke engang kom et lite "hei" i forkant. Men sånn er farmor. Grusomt at folk skal bli kalt for stygge... Jeg har vel gjerne brukt ordet om andre, men ikke i utseendesammenheng.
smalls Skrevet 2. november 2010 #34 Skrevet 2. november 2010 Ja husker jeg ble kalt for stygg av noen jenter på ungdomskolen. De var ikke akkuratt noen glansbilder de heller. Kanskje du burde se litt på deg selv før du kaller andre for stygge??
Gjest Uglefot Skrevet 2. november 2010 #35 Skrevet 2. november 2010 Åjada,mange ganger. Pågrunn av vekta. Eller mangel på den kan man vel si..
Gjest Sommertid Skrevet 2. november 2010 #36 Skrevet 2. november 2010 Flere ganger som barn, sikkert som voksen bak ryggen min. Jeg synes selv jeg er pen så jeg bryr meg absolutt ikke om hva andre sier om utseendet mitt. Ellers fikk jeg slengt i tryne under en krangel med en eks at jeg hadde like stor rompe som en hest Han hadde tapt den krangelen for å si det mildt. 1
Gjest Awsome Skrevet 2. november 2010 #37 Skrevet 2. november 2010 (endret) Det har eg sikkert, fleire ganger, både bak ryggen min og til ansiktet mitt. Eg husker ikkje når (men eg var vel 14-15-16 år gammel når det blei sagt til meg) eller hvorfor, det var ikkje akkurat noe eg tok til meg. Sikkert mest pga at det enten kom fra yngre guttunger eller jenter på egen alder/litt eldre, eg var mest populær blant gutta på skulen og de som sa det var (syns eg) under meg på penhetsskalaen. Husker forresten eine som kalte meg stygg. Det var ein gutt, var vel 1-2 år yngre enn meg og ekstremt tynn/spinkel. Han spurte meg på melding seint ein kveld om eg ville bli sammen med han. Eg sa nei siden eg ikkje likte han på den måten, vi var bare venner. Då blei han plutselig sur ein time seinere og kalte meg stygg, han ville ihvertfall ikkje være sammen med meg, han hadde bare spurt meg på tull, han hadde drukket og var full, og han likte meg så absolutt ikkje på den måten siden eg var stygg. For å si det sånn, eg tok meg ikkje så veldig nær av det. Hadde ikkje tatt meg nær av det no heller med mindre det var noen i den nærmeste familien som sa det. Folk får si hva de vil og syns hva de vil. Endret 2. november 2010 av Awsome
Anglofil Skrevet 2. november 2010 #39 Skrevet 2. november 2010 Til dere som har blitt kalt stygge i voksen alder: Har det vært i situasjoner hvor noen er forbannet på dere, og sier det kun for å såre, eller har dere opplevd at kommentaren har kommet uforventet og "fra hjertet"? Jeg ser liksom for meg at sistnevnte er noget uvanlig.. Men kanskje jeg tror for godt om menneskeheten. Jepp, jeg har blitt kalt det flere ganger i voksen alder. Jeg er ikke en person som pleier å yppe til bråk, for å si det slik, jeg er ganske stille og tilbaketrukket. Som f.eks den gangen jeg sto på busstasjonen og en ut av det blå kommenterte hvor jævlig stygg jeg var. Hyggelig.(..) Og nei, jeg sto for meg selv, litt borte fra de andre, så jeg kan ikke fatte hvorfor han følte for å spre sin eder og galle på meg. Mvh Yvonne
Gjest Cho Skrevet 2. november 2010 #40 Skrevet 2. november 2010 Jeg sier til meg selv hele tiden at jeg er stygg. Jeg kan ikke huske at noen andre har kalt meg det, så enten har de ikke det, eller så betydde det så lite for meg at jeg bare har glemt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå