AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Ikke ansikt til ansikt, men sikkert bak min rygg.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 en stygg nabogutt pleide kalle meg støgga
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 noen gang?Hvorfor? ????????? Har du?
Aelita Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Jeg pleide å bli kalt stygg når jeg ble mobbet på barneskolen og ungdommskolen. Jeg trodde i mange år at jeg var stygg og utiltrekkende, men vet i dag at det ikke er sant. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 ja jeg ble kalt stygg på skolen da jeg ble mobba:(
Chiyo Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Storebror pleide å kalle meg stygg. Men vi ligner jo litt hehe. Jeg er ikke stygg da. Tror jeg... hmmm.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #10 Skrevet 1. november 2010 Ja, det har jeg. Av familie, "venner" og andre.
Munchlax Skrevet 1. november 2010 #11 Skrevet 1. november 2010 (endret) Ja, flere ganger. Både face to face og over nettet. Skjønner ikke hvorfor sier sånt, for det ødelegger selvbildet til folk Mitt er i alle fall det etter å ha hørt det i "alle" år. Endret 1. november 2010 av Gyngehest
rachel who Skrevet 1. november 2010 #14 Skrevet 1. november 2010 Aldri har noen sagt til meg at jeg er stygg, men da noen sa at jeg lignet på Kine Hellebust en gang, da følte jeg meg stygg...
Rumohra Skrevet 1. november 2010 #15 Skrevet 1. november 2010 Har jeg aldri blitt kalt. Men er sikkert mye annet man kan kalle meg ... hehe
Meridian Skrevet 1. november 2010 #16 Skrevet 1. november 2010 Ja, jeg har blitt kalt stygg av slektninger og av folk jeg ikke kjenner. Mine nærmeste familie og venner sier jeg er pen. Selvfølgelig hører man på det stygge man hører, enn å høre på det fine. Om noen har kalt deg, TS, stygg, så håper jeg du vet at det ikke er sant. Enten er de sjalu, eller så ville de bare være slemme.
Lightblue Skrevet 1. november 2010 #19 Skrevet 1. november 2010 Jada Men kun av personer jeg ikke noen gang har brydd meg om meningen til, og som i grunn ikke har så mye de skulle ha sagt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå