AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #1 Del Skrevet 1. november 2010 Engelsk tastatur. Jeg motte en mann som det klaffet saa godt med paa date at vi endte opp i sengen. (Vil ikke ha kommentarer om akkurat dette: gjort er gjort). Han sendte meg melding neste dag, takket for en fantastisk date, spurte om hvrdan det gikk osv. Dette er 2 dager siden og i mellomtiden har jeg klart aa miste mobilen min. Jeg hadde kontaktet ham selv, hadde det vaert en vanlig date, men denne gangen hadde jeg jo sex med ham og kan ikke vaere sikker paa at den ene mld ikke var en hoflighetsmld bare. Kanskje har han ingen intensjoner om aa kontakte meg mer. Hva gjor jeg naa? Skal jeg ta sjansen og sende mld selv? Kan ikke tro at det skjedde....Hatr paa folelsen at han ville treffe meg igjen, men i en slik situasjon kan jo man ikke vaere sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
champi Skrevet 1. november 2010 #2 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg stemmer for: send han melding:) Hva har du å tape? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. november 2010 #3 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg stemmer for: send han melding:) Hva har du å tape? Enig. Send melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #4 Del Skrevet 4. november 2010 Ok, så jeg sendte melding. Han brukte to timer på å svare. Ba meg ikke ut på date igjen. Nest dag kommer det en rar melding om noe vi hadde snakket om på daten (en sjelden bok faktisk, hvor han fortalte meg hvor jeg kunne få tak i den boken og hvem jeg skulle kontakte. Jeg nevte den boken så vidt på daten-skjønner ikke at han brakte det opp), men ikke noe om ny date, ikke noe, hei hvordan går det. Hva skal dette bety? Hvorfor sende det der?? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #5 Del Skrevet 4. november 2010 Kanskje han vil holde samtalen i gang? Kan ikke du be han på date da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #6 Del Skrevet 4. november 2010 Kanskje han vil holde samtalen i gang? Kan ikke du be han på date da? Kanskje og kanskje....vet ikke.. hadde forventet noe mer personlig i så fall. Ikke en sms som starter (uten "Hei" engang) "Forfatteren heter det og det og boken kan kjøpes der..." ikke noe mer liksom.. Jævla rar melding å sende. Hva tror dere? Trenger flere synspunkter TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann_30 Skrevet 4. november 2010 #7 Del Skrevet 4. november 2010 Han trodde vel du var interessert i den boka da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #8 Del Skrevet 4. november 2010 Han trodde vel du var interessert i den boka da.. Hvorfor sende mld i det hele tatt? hvis han ikke er interessert i meg mer...jeg var interessert i mye på daten, trenger f.. ikke å sende meg oppfølgingsmld på alt jeg sa.. ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann_30 Skrevet 4. november 2010 #9 Del Skrevet 4. november 2010 Sa han at han ikke var interessert mer da? Kanskje han bare ville starte en samtale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #10 Del Skrevet 5. november 2010 Har du hørt noe mer TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå