Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Villrips
Skrevet

Jeg har ganske tørt og litt slitt hår, men ingen splitta tupper.

Er ikke flink å bruke hårkur, men det skal jeg gjøre noe med nå!

Jeg fikk beskjed av frisøren i dag om å bruke en hårkur med proteiner, og så etterhvert gå over til en fuktighetsgivende kur.

Jeg glemte selvsagt å spørre henne hvilken kur jeg bør bruke...

Er det noen som har bra forslag til:

Hårkur med proteiner?

Hårkur med fuktighetsgivende effekt?

Hvis det har noe å si, så bruker jeg i dag Color Endure shampoo og balsam + Color endure violet shampoo fra Joico.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ganske tørt og litt slitt hår, men ingen splitta tupper.

Er ikke flink å bruke hårkur, men det skal jeg gjøre noe med nå!

Jeg fikk beskjed av frisøren i dag om å bruke en hårkur med proteiner, og så etterhvert gå over til en fuktighetsgivende kur.

Jeg glemte selvsagt å spørre henne hvilken kur jeg bør bruke...

Er det noen som har bra forslag til:

Hårkur med proteiner?

Hårkur med fuktighetsgivende effekt?

Hvis det har noe å si, så bruker jeg i dag Color Endure shampoo og balsam + Color endure violet shampoo fra Joico.

bruk K-pac fra joico det er det beste du kan få for skadet hår.

Skrevet

Redken har jo mange hårkurer, og visstnok den beste proteinkuren. "Cat"-et-eller-annet. Se blivakker.no f.eks., der står det også produktfakta om kurene.

Joico K-pac rekonstruct tror jeg er mer en fuktighetskur som du kan bruke etterhvert. :)

Skrevet

Jeg har prøvd Redken serien, Joico og Kerastase. Og det er definitivt Kerastase som fungerte best for mitt hår. Det er en to delt kur med masse proteiner som heter Forc Intense.

Skrevet

Her kan du evt. lese ulike tilbakemeldinger på anbefalte produkt her:

Joico - k-pak deep penetrating reconstructor (proteinkur)

Joico - K-Pak Intense Hydrator (fuktighetskur)

Redken - Extreme CAT Protein Therapy Treatment

Kerastase - Forcintense Dosage Vita Ciment

Her en oversikt over ulike behandlinger (sammenlign gjerne antall "review" i forhold til "rating" og "buy again")

Selv bruker jeg Joico K-Pak, proteinkuren ca. 2-3 ganger i måneden, fuktighetskuren ca. 1 gang i uken. Har tidligere brukt bl.a. Resistance (protein) og Nutrive (fukt) fra Kerastase (både shampooer, masker og "spesialbehandlingene" Kerastase Forcintense og Kerastase Nutritive Aqua-Oleum Nourishing Treatment, men de var ikke så gode for mitt hår som Joico).

Hår er så forskjellig, så min erfaring er at det er best å teste ut de produktene som mange har gode erfaringer med, og se hvordan de fungerer på mitt hår. :)

Gjest Villrips
Skrevet

Takk for gode svar, folkens! Jeg har lest mye positivt om K-pak tidliger også, så valget faller nok på den når det gjelder fuktighet, hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...