Gjest ass Skrevet 12. november 2010 #21 Skrevet 12. november 2010 Takk for svar! Jeg har studert linken. Men hva velger jeg liksom vid/liten penis... Var ikke de samme stillingene. Vi har ikke så mye erfaring sammen, så synes det er mest greit med standard stillinger som han på topp eller jeg, ev bakfra. Blir litt flaut å dra frem pute eller gjøre mange krumspring - det får komme senere. Men hvis jeg ikke føler så mye når jeg er veldig våt, betyr det da at ikke han føler så mye heller?? Jeg har skjønt at gutter liker at vi blir våte, men jeg føler det går utover friksjonen altså - og jeg tenner sånn på denne gutten - aldri hatt det sånn og vært så våt.. Jeg drømmer om å ri ham [/quot la han knulle deg i rumpa da blir det trangt å godt ingen ting er så godt som en god ass
ila Skrevet 18. november 2010 #22 Skrevet 18. november 2010 Hvordan vet man egentlig om gutten oppfatter deg trang eller vid? Sammenligner man det med om du oppfatter han stor eller liten? (Hvis han blir for liten etter din mening kjenner du for vid for hans del) ? Og forresten stemmer det som en av dere skrev at riding gjør at du føles videre? Har en som nekter meg å ri han, trodde det var fordi han var redd for å komme for fort - men han har liten penis og jeg selv får ingen stor nytelse ut av å ri han (kjenner han ikke så godt inni meg) så kanskje det rett og slett er fordi han ikke får noe nytelse ut av å bli ridd?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå