Gå til innhold

virke trangest mulig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er har sex med en mann med en noe under gjennomsnittelig penisstørrelse. I hvilke stillinger mener dere menn at vi kvinner virker trangest mulig? Jeg tror vel egentlig ikke at jeg er så vid, men blir veldig våt og er redd at han skal bli misfornøyd...

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Bruk musklene dine :) Fungerer som regel kjempebra ;)

Å ri ham er kanskje ikke helt den rette stillingen, da kan det være vanskelig å kjenne noe dersom størrelsen er liten/du er vid eller veldig våt.

Om du ligger på ryggen med en pute under rompa så burde du kjenne en hel del. Evnt misjonærstilling og presse hoftene opp mot ham.

Skrevet

Putt et eple i anus.. det bruker å stramme opp bra.

Skrevet

Ingen menn med preferanser på området??

Jeg prøver selvfølgelig å stramme så mye jeg kan. Jeg vil gi ham skikkelig god sex, gjerne der jeg jobber mest, men er redd at det ikke skal bli trangt nok når jeg er på topp...

Skrevet

Ingen menn med preferanser på området??

Jeg prøver selvfølgelig å stramme så mye jeg kan. Jeg vil gi ham skikkelig god sex, gjerne der jeg jobber mest, men er redd at det ikke skal bli trangt nok når jeg er på topp...

Gjest_10 viser egentlig til en veldig spennende side som du kanskje bør ta en titt på. Nok av stillinger for liten penis eller vid vagina der. Knipeøvelser er veldig viktig uansett. Dere vil begge ha veldig god nytte av akkurat det. Skal du på topp, bør du kanskje forsøke å samle bena så godt du kan om det er stor størrelsesforskjell på dere.

Skrevet

Bakfra oppleves gjerne trangere enn forfra..

Skrevet

Mannen min syns ihvertfall jeg blir veldig trang hvis vi har sex i doggy der jeg har beina i kryss. Når vi er kommet igang pleier jeg ofte å legge meg helt ned (altså ikke stå på kne) mens jeg har beina i kryss. Blir veeeldig trangt da :-)

Skrevet

Takk for svar!

Jeg har studert linken. Men hva velger jeg liksom vid/liten penis... Var ikke de samme stillingene. Vi har ikke så mye erfaring sammen, så synes det er mest greit med standard stillinger som han på topp eller jeg, ev bakfra. Blir litt flaut å dra frem pute eller gjøre mange krumspring - det får komme senere.

Men hvis jeg ikke føler så mye når jeg er veldig våt, betyr det da at ikke han føler så mye heller?? Jeg har skjønt at gutter liker at vi blir våte, men jeg føler det går utover friksjonen altså - og jeg tenner sånn på denne gutten - aldri hatt det sånn og vært så våt.. Jeg drømmer om å ri ham :)

Gjest Håvard
Skrevet

Hvorfor være så trang egentlig? Personlig synes jeg litt slappe vaginaer er mye herligere, det får meg til å tenke på at denne jenta har fått seg en del mannfolk før meg...

Skrevet

Hvorfor være så trang egentlig? Personlig synes jeg litt slappe vaginaer er mye herligere, det får meg til å tenke på at denne jenta har fått seg en del mannfolk før meg...

Det er jo ikke deilig,det er en fetish!

Skrevet

Knipeøvelser hjelper veldig for å bli trangere, men du må knipe litt hver dag og så hardt du greier i noen sekunder før du slipper, og så gjentar mange ganger til du ikke orker mer. 10-20 ggr i flere "sett" gjennom om dagen. jeg begynte forsiktig og økte litt på etterhvert.

Jeg pleier å gjøre det når jeg kjeder meg på bussen, i bilen, på sofaen foran tv, på kontoret når det ikke skjer noe osv.

Må bare legge til at jeg syntes det var veldig "slitsomt" og unødvendig i begynnelsen og det virket ikke som det funket. Men jo, det funker for trangheten og at man blir sterkere og har mer muskelkontroll der nede ingen tvil om det! Knip i vei så skal du se du merker resultater ganske fort.

Diverse variasjoner bakfra er bra for å virke trangere som nevnt ovenfor flere ganger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener selv ikke at jeg er så vid da - bare at han er mindre enn min forrige. Så vil altså kun vite hva dere gutter opplever som trangest!

Gjest Håvard
Skrevet

Det er jo ikke deilig,det er en fetish!

Det er jo deilig. Da har hun jo masse erfaring fra forskjellige menn, og sannsynligvis villere i senga. Det blir feil å si at tanken på en godt brukt fitte er en fetish, det betyr jo ikke at kvinnen er uren eller noe. Jeg har ligget med langt flere kvinner enn gjennomsnittet (ikke for å skryte), og min erfaring er at de som har fått mye pikk er mye morsommere å kose seg med :)

Skrevet

Det er jo deilig. Da har hun jo masse erfaring fra forskjellige menn, og sannsynligvis villere i senga. Det blir feil å si at tanken på en godt brukt fitte er en fetish, det betyr jo ikke at kvinnen er uren eller noe. Jeg har ligget med langt flere kvinner enn gjennomsnittet (ikke for å skryte), og min erfaring er at de som har fått mye pikk er mye morsommere å kose seg med :)

Går ut i fra at du vet hva en fetish er!?

Uren har alle fall ingenting med fetish å gjøre :fnise:

Skrevet

Jeg mener selv ikke at jeg er så vid da - bare at han er mindre enn min forrige. Så vil altså kun vite hva dere gutter opplever som trangest!

Trenger ikke å være feit for å trene, og trenger ikke å vær evid for å gjøre knipeøvelser. Dessuten så har flere rapportert sterkere orgasmer siden de har økt styrken på PC musklene sine.

Skrevet

Putt et eple i anus.. det bruker å stramme opp bra.

Hoho, chill da, er ikke alle som har så stor anus som visse andre!:s

Skrevet

Jeg har lenge gått rundt å hatt panikk for at jeg er alt for åpen der nede. Fikk meg ny kjæreste etter min eksmann. Jeg har 3 barn fra før. Jeg var nå på GU og legen synst ikke jeg var åpen og jeg hadde god kontroll på muslakturen/knipingen og så mye bedre ut en mangen andre som hadde født. Godt å få dette bekreftet. Legen sa desverre er det forskjell på menn og kanskje jeg måtte finne meg et nyttt forhold :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...