Gå til innhold

Fukter som fan på innsiden av vinduene.

Anbefalte innlegg

Gjest Taxmannen
Skrevet

Hei!

Bor på en hybel i et hus som er ganske gammelt. Jeg ser når jeg kommer fra skola at vinduene er helt klar og fin. men når jeg har vært der noen få timer så begynner det og dugge så mye at jeg ikke kan se ut engang.

Snart blir det kaldere og er redd for at dette kommer til og fryse fast. jeg er jo en fattig student så romtempraturen ligger rundt 11-17 grader når jeg er her.

Merker jeg har problemer med og sove om natten. ligger våken hele natten selv om jeg er trøtt. Akkurat som det er dårlig luftsirkulasjon ellers. det er dårlig med ventiler oppe med vinduene. ingen av dem. har 1 på badet i en vegg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Luftavfukter - koster ca 2000kr for en helt okey en på Elkjøp. Nettopp kjøpt en selv og den fungerer kjempebra selvom det fortsatt fukter litt på vinduene.

Ellers så får du skru opp varmen litt på panelovnene som er under vinduet dersom du har det.

Du kan evnt, dersom ingen av de to rådene over er noe for deg (og lommeboken) prøve å kjøpe tetningslister å ha rundt vinduene.

Gjest Taxmannen
Skrevet (endret)

skal da ikke sperre luftn helt ute. grunnen til jeg ikke får sove er vel pga dårlig luft.

2 000,- jøss. det er jo mitt måntlige stipend nesten :fnise:

får ha åpent et vindu inatt. skal sove med mors lester på :natti:

Endret av Taxmannen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...