Gå til innhold

Bilder av eks

meggriffin

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere synes om å beholde bilder av deg og eksen? Det endte dårlig og bittert, men jeg tenker at det er kjekt å ha minner når jeg blir eldre. Jeg ser ikke på dem, fordi jeg vet det kommer til å være hjerteskjærende, så det skader meg sånn sett ikke å ha dem der. Det er jo to år med ukentlige bildeoppdateringer! Litt tragisk å beholde dem kanskje, men er redd for at jeg angrer når jeg ser tilbake på det om ti år. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det endte bittert og fælt forstår jeg ikke helt at du vil ta vare på det, men deg om det.

Jeg har et par esker med diverse ting stående på loftet hos mine foreldre. Der er det bl.a. bilder av ekser, kort og brev fra noen av dem osv. Dette er ikke eks-esker, men inneholder gamle bilder og brev jeg synes er koselig å ta vare på av andre også.

I albumene jeg har stående fremme i stua er det ingen eksbilder. På dataen er det noen bilder av ekser, men ingen typiske kjærestebilder.

Jeg har slettet og kastet mye, men har altså tatt vare på noe.

Har samboer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Voldsomt så mange slike tråder som florerer på forumet nå da :fnise:

Jeg har behold bilder av meg og min ex, mener å huske at min mann også har noen bilder av ham og hans ex.

Jeg vil verken slette eller kaste bildene. Det er tross alt bilder jeg da aldri kan få tilbake.

Det er minner fra en tid før jeg ble sammen med min mann, alle har en fortid og det burde man respektere.

Det er kun et "krav" jeg har krevd av min mann, og det er at dersom han har nakenbilder, bilder av den seksuelle sorten, så vil jeg ikke se det.

Da får han gjemme de bort i en egen mappe med hemmelig kode så jeg ikke tilfeldigvis kan komme inn på det.

Nå hadde ikke han slike bilder da så det var veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns det er veldig fint å ha slike bilder. når man da etter en stund ser på bilder fra den fine tiden i forholdet så er det det man som regel husker best. Selv om det endte dårlig så var det fortsatt en periode i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dem både i album og på PC for det er en del av historien min, men ville aldri gidde å ha dem framme til daglig. Jeg ser heller ikke på dem noengang, men kan jo være det blir greit å se på dem når jeg en dag sitter på aldershjemmet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse bilder/brev etc i noen kasser som sjelden tas frem. Tenker at det kan være ting jeg kan hygge meg med når jeg blir gammel og har behov for å "rekonstruere" min egen historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen få bilder liggende i et album. Ingen av dem er veldig "kjærestete". Har de fortsatt fordi det er en del av fortiden, og vi er fortsatt venner.

Har samboer nå, Han har noen bilder av en av sine ekser på dataen.

Ingen av oss pleier å se på bildene, og felles for alle bildene er at de kunne like gjerne vært av "vanlige" gode venner. Ser ikke noe galt i å beholde det da. Nakenbilder osv hadde selvfølgelig vært noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner aldri dette jeg, hvorfor man skal slette en del av livet sitt. For det er nettopp det eksen er, en del av det livet du har levd. Og tiden med ham har vært med å få deg dit du er i dag.

Jeg har vært i tre lange forhold hittil, to av dem med barn i bildet. Aldri om jeg ville slettet eller kastet noen av bildene. De er en stor del av mine minner.

Kan si at den ene personen har jeg et meget anstrengt forhold til den dag i dag, men bildene er likevel en del av min fortid. De står i album de som alle andre.

Hadde heller aldri ment at en partner skulle kaste sine bilder. Men kanskje gjemt bort nakenbilder av eksen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt vare på bilder og gaver i en eske. Fra mine ekser. Ser aldri på det. Men gøy med minner. Selvom det er ekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...