Gjest Nedfall Skrevet 6. november 2010 #21 Skrevet 6. november 2010 [...] Den du linket til tidligere her, vil sannsynligvis også passe. Jeg googlet litt på "WMC-NW20MU" (nevnt i ebay annonsen). Dette er Sony sitt modellnummeret på den spesifikke kabelen. [...] Fant litt mer (og ganske avgjørende) info. WMC-NW20MU ser ut til å være den eneste USB til WM-PORT kabelen Sony lager. NWZ-E443 står på lista over kompatible produkter. Så.. for å være HELT sikker, kan man jo søke etter modellnavnet på kabelen: "WMC-NW20MU" på ebay, selv om jeg er rimelig sikker på at også "WM-PORT" bør gjøre nytten. God jul.. ? (Fy f**n, vi skulle fått betalt for denne jobben..)
aluminium Skrevet 6. november 2010 #22 Skrevet 6. november 2010 Med andre ord en slik en da: http://tinyurl.com/22st5wj Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser forskjell på dem, og jeg tipper nok også at alle er like. Det er uansett kjedelig å ta sjansen når det går såpass lang tid før man får den levert...
Gjest Nedfall Skrevet 6. november 2010 #23 Skrevet 6. november 2010 Med andre ord en slik en da: http://tinyurl.com/22st5wj Ja. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke ser forskjell på dem, og jeg tipper nok også at alle er like. Det er uansett kjedelig å ta sjansen når det går såpass lang tid før man får den levert... Tror ikke faren er så stor. I verste fall blir tapet under en 50lapp, så jeg vil si det absolutt er verdt risikoen. Jeg hadde vært mer bekymret om jeg hadde en spiller med WM-PORT tilkobling, men som ikke sto på lista over kompatible enheter. Men ts sin dings sto oppført, så.. løp og kjøp!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #24 Skrevet 6. november 2010 Det er snart Jul. Du får ønske deg en mp3-spiller fra Apple. Herre gud...hold deg unna apple!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #25 Skrevet 6. november 2010 Ts her dere er snille søtiser takkkkkkkkkkkk :klemmer: :klemmer: :klemmer: Flinke dere:)Jeg tar sjansen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #26 Skrevet 6. november 2010 Ts her dere er snille søtiser takkkkkkkkkkkk :klemmer: :klemmer: :klemmer: Flinke dere:)Jeg tar sjansen.
aluminium Skrevet 6. november 2010 #27 Skrevet 6. november 2010 Herre gud...hold deg unna apple! Et veldig seriøst innspill. Apple er fint.
Gjest Nedfall Skrevet 7. november 2010 #28 Skrevet 7. november 2010 Et veldig seriøst innspill. Apple er fint. Fant ut en interessant ting, når jeg kikket på disse kablene. Sony lager tilsvarende kabler til Ipod, som er billigere enn de som passer til deres egne spillere.. Vet ihvertfall hvilken boks jeg ikke vil ha, etter denne mølla her.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #29 Skrevet 7. november 2010 Et veldig seriøst innspill. Apple er fint. overprisa dritt!
aluminium Skrevet 7. november 2010 #30 Skrevet 7. november 2010 Jau, Apple koster penger. Men så er det enkelt å bruke og det funker. Det er vel en grunn til at de har over 80% markedsandel. Hvordan gikk det med Microsoft Zune, egentlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå