Plutseliten Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 (endret) Datt innom denne artikkelen i stad; Spray huden frisk (http://www.kvinneguiden.no/artikler/spray_huden_frisk/78906). Har aldri hørt om det før, og lurer på om noen har prøvd det og vil anbefale det? Står jo blant annet at den gjør at sminken holder seg hele dagen... Har du prøvd en fuktighetsspray? Hvis ja, hvilken vil du anbefale? Er det flere som skal gå til innkjøp av en slik? Endret 1. november 2010 av Plutseliten
Lilandry Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Jeg har en hud som lett blir rødflammet dersom jeg stresser eller blir veldig varm, da har jeg sprayet med Declarè sin rosa fuktspray, den roer huden og er kjempe deilig. Men synst ikke den er så god på det å "holde sminken". Senere kjøpte jeg den fra MAC som skal holde sminken, spesielt mineralsminke, gjør at huden ikke får det pudrete utseendet. Den er god på akkurat det, men føler ikke den gir huden noe særlig fukt. Jeg er fornøyd med begge, men på 2 forskjellige måter!
Plutseliten Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2010 Takk for svar! Gøy å høre meningene dine om to ulike typer! Skal absolutt vurdere å prøve en av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå