Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om det er noen som vet hvordan gaviscon er og hvor mye den koster.Sliter skikkelig med halsbrann om dagen:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hei :)

For meg hjelper gavsicon(flytende) umiddelbart, men smaker ikke noe særlig godt..men man vender seg til smaken etterhvert ;)

På apoteket her koster den ca 125,-

Tyggetablettene virker ikke for min del

Skrevet

Hei :)

For meg hjelper gavsicon(flytende) umiddelbart, men smaker ikke noe særlig godt..men man vender seg til smaken etterhvert ;)

På apoteket her koster den ca 125,-

Tyggetablettene virker ikke for min del

takk for svaret.Tror nok jeg må kjøpe det, holder på å bli gal her.

Skrevet

Tyggetablettene hjelper godt for meg, jeg ville nok prøvd det først, men jeg er pysete når det gjelder ting som skal svelges flytende.

Skrevet

Et tips er også Lovehearts... det var faktisk det eneste som fungerte ordentlig på meg i mine to svangerskap.

Prøvde alle mulige varianter, fikk også en dyr sak på resept... Virker 1 minutt og så var jeg igang igjen....

Ikke minst er Lovehearts billigere... Bare viktig å passe på at man bruker det som medisin, slik at man ikke blir gående å gomle lovehearts til det er tomt.

Ta det bare når man absolutt trenger det med andre ord, der jo masse sukker i det.

Skrevet

Hvis Gaviscon ikke fungerer kan du f.eks prøve Link, det inneholder andre stoffer enn gaviscon. Men antakelig vil du ha best hell med gaviscon, som selvfølgelig smaker vondest.

Jeg endte opp med å måtte få reseptbelagt medisin for å overleve halsbrannen, ingen av halsbrann-tipsene jeg fikk fungerte på meg, ei heller reseptfri midler som gaviscon osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...