pittie Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Ja jeg skal bruke den, men jeg støtter ikke dyretesting av den grunn. Jeg orker ikke å være 110% dyretestingfri fordi jeg vet jeg kommer til å bli hyklerisk en dag. Ops jeg må vaske hendene på det offentlige toalettet. Er såpen i dispenseren dyretestet? Hvem vet.. *sprut sprut* med såpe i hendene, og voila du er hyklerisk. Per nå er jeg ikke innstilt på å kjøpe noe fra Matis fordi de tester, men funker kremen jubler jeg og hopper i taket og kjøper mer. Rett og slett fordi huden min er så vanskelig å hanskes med, og lite funker. 1
cindarella Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Jeg vant, og kommer til å bruke den ja. Har faktisk brukt den allerede, og liker den veldig godt. Er veldig enig med det pittie skriver. Tror nok ikke verden blir et bedre sted om jeg unngår denne dagkremen, for å si det slik.
Gjest Nanne70 Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Matiskremen i seg selv er ikke testet på dyr, men inneholder (dessverre) noen ingredienser som er det. Jeg vant også, og kommer i likhet med pittie til å bruke den, uten at jeg av den grunn støtter dyretesting.
DesertRose Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Om man støtter dyretesting har med hvilken produkter man kjøper selv og dermed er en bevisst forbruker. Altså at man ikke støtter dyretestete produkter/merker med egne penger.. Ikke om man vasker hendene etter et toalettbesøk på et offentlig sted.....Dette er ikke hyklerisk... Med mindre du er innkjøpssjefen... Jeg selv skrev ikke spm på konkurransen siden ingrediensene til produktet er testet på dyr..For meg personlig blir det helt feil...
pittie Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Om man støtter dyretesting har med hvilken produkter man kjøper selv og dermed er en bevisst forbruker. Altså at man ikke støtter dyretestete produkter/merker med egne penger.. Ikke om man vasker hendene etter et toalettbesøk på et offentlig sted.....Dette er ikke hyklerisk... Med mindre du er innkjøpssjefen... Jeg selv skrev ikke spm på konkurransen siden ingrediensene til produktet er testet på dyr..For meg personlig blir det helt feil... Tja, du bruker jo produktet og innkjøpssjefen vil fortsette å kjøpe samme produkt altså som forbruker "oppfordrer" man til videre innkjøp. Med mindre man da faktisk skriver klager og går hardt inn for å få stoppet innkjøp av slike produkter. Det er en evig ond sirkel. Man er ikke nødvendigvis for dyretesting fordi man kjøper et produkt som er testet heller. Det er mer snakk om hva man prioriterer.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Jeg går utifra at du har sjekket hver bidige produkt du har i skapet? At ingen tester på dyr, og at ingen av dem inneholder en eneste ingrediens som noen gang har blitt testet på dyr? Ellers må jo Matis være utrolig fantastisk, når selv dyrevennlige bloggere oppfordrer leserne sine til å bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå