Gå til innhold

Hvordan finne den rette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å treffe ei som har hår på musa. Det kan godt være trimmet eller ei bred stripe, men helt hårløst synes jeg er turnoff. Hvilke tegn skal jeg se etter på jenta i jakten? Jeg skjønner at det ikke er noe vits å gå etter de største sminkedukkene og de mest jålete da de mest sannsynlig er glattbarberte. Noen som har tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt feil! De som er usikker barberer musa for å håpe at de gjør det riktig hvis de er så heldige å få napp. det er også feil at de "mindre pene" gjør det også da. det er også feil at alle barbiedukkene er glattbarberte, det er også feil at alle barbiedukkene har hår på musa.

Om du møter ei med glattbarbert mus kan det jo hende hun gjorde det for første gang i sitt liv, gjør det en gang i måneden, en gang i blant, når hun føler for det osv osv. Lett som en lek kan du gjerne fortelle en potensiell partner at du liker mus med hår. Er hun interessert i deg gjør hun det du liker for at du skal like henne. Åpne personer som meg forteller gjerne hva jeg mener, men jeg er ikke sta og sier at jeg ALDRI kunne tenke meg å aldri barbere musa bare fordi jeg ble sammen med deg FEKS fordi du liker den med hår. Men jeg kunne gått med på å la det gro noen ganger eller svært ofte.

Jeg lar det både gro og fjerner. Jeg bryr meg ikke om mannfolka, jeg elsker meg selv så mye at jeg liker å style å ha en ny look nedi der hver gang jeg havner i senga med noen. Jeg gjør det ikke for gutta, men ser det som praktisk å ha den glattbarbert for å føle meg myk, eller la det gro hår for latskapens skyld eller for å style det.

Noen er jo ikke som meg da. Noen er jo slik du beskriver, men du må rett og slett lære deg å kjenne jenta på innsiden, ikke det første møte på utsiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...