Gjest oslojente Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Når jeg og kjæresten har sex så får vi på en måte ikke penis helt inn, med mindre jeg er øverst. Er det vanlig? Og hvordan kan vi få den helt inn i andre stillinger? Jeg presser underlivet mot han, og han presser mot meg. Men den kommer liksom ikke helt inn likevel.. begynner å bli frustrerende.
Gjest oslojente Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 eh.. hvor liten er den..? Kanskje jeg ikke helt klarer å forklare problemet rett, så kan det vel høres ut at det hele skyldes at den er liten. Men den er helt normal. Gjennomsntittlig
Stefan Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Begge kjønn varierer mye i størrelse der nede, men stort sett finner man en måte å få det til å fungere på uansett. Kanskje du bør spørre deg selv om hvor viktig det er for deg å få ham helt inn. Det er ytterst kvinnen har flest nervetråder. Vær også forsiktig med hvordan du behandler "problemet", for dersom mannen får følelsen av at han ikke duger, vil det ikke gjøre noen noe godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå