AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Er det noen av dere som har handlet hos vvskomplett.no, eller som kjenner noen som har gjort det? Skal bestille en god del på nett, og lurer på om jeg skal gå for denne siden. Men er litt usikker, og vil høre. Alle tips mottas med stor takk!
Tøtto Skrevet 4. november 2010 #2 Skrevet 4. november 2010 Er det noen av dere som har handlet hos vvskomplett.no, eller som kjenner noen som har gjort det? Skal bestille en god del på nett, og lurer på om jeg skal gå for denne siden. Men er litt usikker, og vil høre. Alle tips mottas med stor takk! Jeg var veldig fornøyd med kjøpet av Franke vask hos vvskomplett.no Det var god pris, og rask levering. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Er det noen av dere som har handlet hos vvskomplett.no, eller som kjenner noen som har gjort det? Skal bestille en god del på nett, og lurer på om jeg skal gå for denne siden. Men er litt usikker, og vil høre. Alle tips mottas med stor takk!
ryden Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Hei Vår erfaring med vvskomplett.no er svært god. Firma virker seriøst. Vi har pusset opp hele huset og bestilte rør, deler og utstyr i 3 omganger. Meget lønnsomt for oss. 1-2 dagers leveringstid på døren. Anbefales
Titti72 Skrevet 5. november 2010 #5 Skrevet 5. november 2010 TS: De som har svart, og selvfølgelig har svart kjempepositivt, har registrert seg etter ditt innlegg, og har kun 1 innlegg hver seg. Ta det i beregning, når du leser svarene her inne.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #6 Skrevet 5. november 2010 TS: De som har svart, og selvfølgelig har svart kjempepositivt, har registrert seg etter ditt innlegg, og har kun 1 innlegg hver seg. Ta det i beregning, når du leser svarene her inne. TS her. Tusen takk for du gjorde meg oppmerksom på dette! Jeg tok sjansen å bestilte, så får se om det går like bra som jeg er lovet. Hittil ser det bra ut. Har fått leveringstid rett over helgen, og det er kortere enn noen andre. Får gi en tilbakemelding om her inne om de er like seriøse som alle de som er så fornøyde påstår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå