Gå til innhold

utdanning innen helsefag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

har kjempelyst å studere noe innenfor helsefag. hvilke studier finnes i Oslo som kanskje kan være interresante? Jeg liker å lære om menneskekroppen, dna-test, medisiner, hvordan medisiner fungerer på kroppen, . Også liker jeg det at jeg har menneskekontakt og kan hjelpe dem. Jeg har utelukket lege,tannlege og sykepleier. Noen andre forslag?

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

har kjempelyst å studere noe innenfor helsefag. hvilke studier finnes i Oslo som kanskje kan være interresante? Jeg liker å lære om menneskekroppen, dna-test, medisiner, hvordan medisiner fungerer på kroppen, . Også liker jeg det at jeg har menneskekontakt og kan hjelpe dem. Jeg har utelukket lege,tannlege og sykepleier. Noen andre forslag?

Helsefagarbeider eller apotektekniker? Ikke så lang utdanning heller, men er du helsefagarbeider har du lite med medisiner å gjøre, og er du apotektekniker har du lite med menneskekontakt (den fysiske delen) å gjøre.

Skrevet

Her finnes det en god del yrker å ta for seg egentlig, og Oslo har jo det meste av studietilbud!

Legemidler: reseptarfarmasøyt, provisorfarmasøyt, bioingeniør,

Mennesker- anatomi, fysiologi: Humanbiologi, fysioterapi, kiropraktor, ergoterapi

Annet: radiograf, biomedisiner (dna-analyser feks), bioteknologi,

Skrevet

hei

Hvorfor har du utelukket disse yrkene? Det er de som passer best til din beskrivelse av hva du vil lære.. Utenom dna-forskning da..

• Liker 1
Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jeg liker å lære om menneskekroppen, medisiner, hvordan medisiner fungerer på kroppen, . Også liker jeg det at jeg har menneskekontakt og kan hjelpe dem. Jeg har utelukket lege,tannlege og sykepleier. Noen andre forslag?

Ambulansearbeider! Men det er videregående nivå da.

Skrevet

Første innlegg er fra 2010... Får håpe han/hun allerede har bestemt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...