AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 hei har kjempelyst å studere noe innenfor helsefag. hvilke studier finnes i Oslo som kanskje kan være interresante? Jeg liker å lære om menneskekroppen, dna-test, medisiner, hvordan medisiner fungerer på kroppen, . Også liker jeg det at jeg har menneskekontakt og kan hjelpe dem. Jeg har utelukket lege,tannlege og sykepleier. Noen andre forslag?
VolvoLinda Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 hei har kjempelyst å studere noe innenfor helsefag. hvilke studier finnes i Oslo som kanskje kan være interresante? Jeg liker å lære om menneskekroppen, dna-test, medisiner, hvordan medisiner fungerer på kroppen, . Også liker jeg det at jeg har menneskekontakt og kan hjelpe dem. Jeg har utelukket lege,tannlege og sykepleier. Noen andre forslag? Helsefagarbeider eller apotektekniker? Ikke så lang utdanning heller, men er du helsefagarbeider har du lite med medisiner å gjøre, og er du apotektekniker har du lite med menneskekontakt (den fysiske delen) å gjøre.
FrøkenDetektiv Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Her finnes det en god del yrker å ta for seg egentlig, og Oslo har jo det meste av studietilbud! Legemidler: reseptarfarmasøyt, provisorfarmasøyt, bioingeniør, Mennesker- anatomi, fysiologi: Humanbiologi, fysioterapi, kiropraktor, ergoterapi Annet: radiograf, biomedisiner (dna-analyser feks), bioteknologi,
Strikkemamma Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 hei har kjempelyst å studere noe innenfor helsefag. hvilke studier finnes i Oslo som kanskje kan være interresante? Jeg liker å lære om menneskekroppen, dna-test, medisiner, hvordan medisiner fungerer på kroppen, . Også liker jeg det at jeg har menneskekontakt og kan hjelpe dem. Jeg har utelukket lege,tannlege og sykepleier. Noen andre forslag? Hvorfor har du utelukket disse yrkene? Det er de som passer best til din beskrivelse av hva du vil lære.. Utenom dna-forskning da.. 1
Gjest Frk.Franzen Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Jeg liker å lære om menneskekroppen, medisiner, hvordan medisiner fungerer på kroppen, . Også liker jeg det at jeg har menneskekontakt og kan hjelpe dem. Jeg har utelukket lege,tannlege og sykepleier. Noen andre forslag? Ambulansearbeider! Men det er videregående nivå da.
JohnS Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Første innlegg er fra 2010... Får håpe han/hun allerede har bestemt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå