Beauté Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Selv har jeg opplevd å flytte 13 ganger som barn. Det har resultert i at jeg faktisk ikke klarer enda....som voksen person å knytte meg til et sted. Jeg er nå snart 35 år. Min samboer er 48 år og eldste barnet vårt er tenåring. Våre barn har flyttet en gang i deres liv. Men jeg er beskymret for at det kunne evt messe opp livet deres om vi flyttet til en annen by. Grunnen til jeg tenker på dette er at jeg ikke har fått en jobb enda. Det er totalt tørrlagt marked. Og så nevnte mannen at vi kanskje burde se litt rundt. Han jobber, men jeg gjør ikke. Samtidig er det tøft, for mamma er begravet her, vi har gode venner her og en liten familie. Ønsker litt råd. For meg er det ikke så vanskelig utenom de tingene over. Men jeg vil ikke barna skal oppleve noe opprivende som kan resultere i at de føler slik som jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Selv har jeg opplevd å flytte 13 ganger som barn. Det har resultert i at jeg faktisk ikke klarer enda....som voksen person å knytte meg til et sted. Jeg flyttet 8 ganger frem til jeg var tenåring (mest innen en kommune, men også i nabokommunen). Siden jeg flyttet for meg selv som 19 åring, har jeg flyttet tre ganger. Nå er jeg 23 år. Synes det er veldig bra at du ikke har flyttet mye og "utsatt" barna for samme rotrøsking. For man kan bli rotløs av sånt. Jeg tror jeg ville prøvd å få en eller annen jobb som ikke er innen mitt felt, for å fortsette å bo et sted hvis jeg trivdes der. Istedet for å flytte igjen for å få relevant jobb...
Beauté Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2010 (endret) Jeg flyttet 8 ganger frem til jeg var tenåring (mest innen en kommune, men også i nabokommunen). Siden jeg flyttet for meg selv som 19 åring, har jeg flyttet tre ganger. Nå er jeg 23 år. Synes det er veldig bra at du ikke har flyttet mye og "utsatt" barna for samme rotrøsking. For man kan bli rotløs av sånt. Jeg tror jeg ville prøvd å få en eller annen jobb som ikke er innen mitt felt, for å fortsette å bo et sted hvis jeg trivdes der. Istedet for å flytte igjen for å få relevant jobb... Tusen takk for svar. Men det er litt krise. Kanskje vi skal se litt mere, før det blir verre. Endret 1. november 2010 av Beauté
SusanneGullet Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Jeg er selv 19 år, flyttet 20-25 steder i løpet av livet. Kunne ønske at jeg hadde et onkli hjemmested jeg kan kalle hjemme. Men dette er snakk om 1 gang, kanskje ting er anderledes da!? Det virker ikke som du vil flytte, om du kan så ville jeg ha blitt boende 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå