Gå til innhold

Vintage undetøy - ebay

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på leiting etter sexy vintageundertøy, noe slikt som de selges på what katie did. Jeg har nå lett litt på nett og ebay, men finner ikke mye som jeg kan tillate meg med min studentøkonomi. De få tingene jeg finner som er billig er rett og slett stygt. Vil ha satin, blonder eller mønster, ikke plain white bestemorsstil....

Noen som har kjøpt denne typen undetøy på ebay og kan anbefale selgere, eller som har andre gode sider å anbefale? Undertøyet skal brukes (ved spesielle anledninger hvor jeg vil føle meg skikkelig sexy fra topp til tå) og jeg er i utgangspunktet på utkikk etter truser (gjerne høy skjæring og høyt liv), suspenderbelter (gjerne høyt liv), girdlette og girdles. Om det finnes matchende strømper er jo det heller ikke å forakte ;)

Noen med tips og erfaringer?

(Tips til søkeord hjelper også, jeg er sugen på engelsk og får opp veldig mye rart når jeg søker :sjenert: )

Endret av Lykkelitenen
Videoannonse
Annonse
Gjest Agurkolat
Skrevet

Vintage undertøy = brukt undertøy. Vil du verkeleg da?

Undertøy, som er pent er sjelden billigt. Men, så holder det gjerne en stund :)

Skrevet

du skjønte hva jeg mente... :filer: Vintage inspirert undertøy...

• 2 år senere...
Skrevet

Drar opp denne. Noen som vet?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Skal vi se..... *Pus leter i arkivet sitt mens hun tipser om at strømpebelte heter "suspender belt" i UK og "garter belt" i US*

Pandoras Choice

Nylon Dreams

Open Bottom Girdles

De klassiske strømpebeltene fra min utvalgte strømpeleverandør holder absolutt mål, men de er litt romslige i størrelsene for info.

Og så må det nevnes at undertegnede holde fast på Kiss Me Deadly som hovedprodusent, og anbefaler enten å kjøpe fra deres egen nettbutikk eller fra Joannas Wardrobe.

Karen (som er den som alltid svarer på mail) er en fantastisk kvinne med en service som ikke likner noe du finner her hjemme, hun er Britisk til fingerspissene).

Jeg har ikke prøvd henns eget merke, men tar sjansen på å innestå for kvaliteten alikevel. her er utvalget av hennes egne produkter som ligger litt lavere i pris enn de 'store' merkene (som alle er bittesmå), - og som du kun får kjøpt hos henne :)

eBuy - søkeord: retro suspender belt - noen gode treff der, og noen som ikke er like gode ;)

Den typen truser du er på jakt etter kan vel best beskrives som french knickers, type deep, eller som shorties (men disse er litt mindre igjen).

Pus er tilgjengelig på PM for eventuelle nærmere spørsmål og anbefalinger om behovet skulle oppstå ;)

Edit: Det fikk være grenser for reklame :fnise:

Endret av Lille-pus
Skrevet

Åh tusen tusen takk :D

Skrevet

det står i beskivelsen at de er av metall, så de burde jo holde da, men du kan alltids sende en melding til selger og få det bekreftet :) Jeg har faktisk den varianten i wish-listen min på ebay, men har gitt meg shoppingforbud ut mnd, så får se neste mnd :fnise:

og Pus, loooove you! Joannas warderobe hadde mye pent! Nå har samlingen økt siden jeg startet denne tråden, men den røde polkadott-serien hennes var søt! :wow:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvordan vet jeg om festene er bra forresten? Har hørt man skal se etter metallfester?

Ser dette ut som noe som ikke vil sprette opp som sånne typiske svarte fester pleier å gjøre?

http://www.ebay.co.u...=item3380ccada0

:Nikke:

Det der er de typiske Britiske festene ja.

Metall både i klypene og i spennene.

Spennene er av den typen som gjør at du ved et enkelt enhåndsgrep både løsner og fester hver stropp i helt korrekt lengde.

Det er den spenne-typen jeg elsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...