Gå til innhold

Julegaver til storebror!

Anbefalte innlegg

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg har en bror på 25 år. Han har absolutt alt en kan tenke seg! Jeg aner ikke hva jeg skal gi til han. Har spørt han flere ganger, men får da til svar:"jeg kan få en klem av deg, det holder i massevis!" Klemmer er ikke noe problem, det skal han få så mange han vil av. Jeg er ikke en sånn person som liker å bake, så det får ikke blitt noe sånt. Klær er helt umulig å kjøpe til han, siden han er ekstremt sær innenfor det. Parfyme og sånne ting er også noe han er veldig sær på. Ikke liker han å lage mat. Han er av den typen som er veldig glad i bil og data, noe jeg overhodet ikke har spesielt greie på.

Så, noen som har noen tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør bestekompisen hans eller andre han kanskje diskuterer interesser med! Kanskje han kan guide deg inn på noe helt überspesielt som storebror egentlig ønsker seg? Du har jo god tid til å bestille på nett om det er noe sært.

Gjest idakaroline
Skrevet

Spør bestekompisen hans eller andre han kanskje diskuterer interesser med! Kanskje han kan guide deg inn på noe helt überspesielt som storebror egentlig ønsker seg? Du har jo god tid til å bestille på nett om det er noe sært.

Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Det skal jeg jammen meg gjøre! Takk for tipset :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...