ringblomst Skrevet 11. oktober 2003 #21 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: ringblomst Alder: 23 år på mandag Bosted: Oslo iflg Folkeregisteret Favorittdyr: (små) hunder Favorittgruppe: The Cranberries, kanskje? Har i hvert fall vært trofast tilhenger i mange år Favorittsang: varierer Favorittfarge: lilla Jeg er forelsket i... min kjære Favorittmat: mors mat, er også veldig glad i småretter på diverse kafeer som kyllingburgere med marinerte hvitløk ol Favorittdrikke: Friday's Strawberry daquiries Hobbyer: lesing, håndarbeidsgreier, filmer og vil ikke innrømme det helt: internett Mottoer: det ordner seg alltid
Gjest Hilde K S Skrevet 11. oktober 2003 #22 Skrevet 11. oktober 2003 Navn : Hilde Alder : 32 Bosted : Bergen Favorittdyr : Hest så klart ! ( Husker fra jeg var 12 år ) Favorittartist : REM, Leonard Cohen og mange flere Favorittsang : Unchanged melody Favorittfarge : Grønn Jeg er forelsket i... : Mannen min Favorittmat : Chicken curry Favorittdrikke : Fanta Hobbyer : Akrylmaling, megling, familie, venner Motto : Gjør mot andre det du vil de skal gjøre mot deg
*Lillian* Skrevet 11. oktober 2003 #23 Skrevet 11. oktober 2003 Navn : Lillian Alder : 22 Bosted : Drammen for øyeblikket Favorittdyr : Katt Favorittartist: Liker alt fra Rammstein til Bjørn Eidsvåg Favorittsang : For tiden "Ich will" og "Alt du vil ha" Favorittfarge : Svart om det kan kalles en farge Jeg er forelsket i... : Ingen Favorittmat : Kinesisk og indisk Favorittdrikke : Vann og Cola Light Hobbyer : skrive dikt, være sammen med mennesker jeg liker, data, danse, musikk.... Motto : What doesn't kill you makes you stronger (tror jeg ) Lillian
Ruby Skrevet 11. oktober 2003 #24 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: Ruby Alder: 28 Bosted: Østfold Favorittdyr: Ulv Favorittartist: Metallica Favorittsang: Master of puppets - Metallica Favorittfarge: Svart/rød Jeg er forelsket i... : Rubymannen Favorittmat: Brødmat Favorittdrikke: Tab X-tra/Vann Hobbyer: Musikk, kunst, film og Rubymannen Motto: Vær mot andre slik du vil de skal være mot deg!
Aquarius Skrevet 11. oktober 2003 #25 Skrevet 11. oktober 2003 Navn : aQuarius Alder : nærmer meg 18 Bosted : Hjemme hos mor og far... :-? Favorittdyr : Katten min! Pusen over alle puser!!! Favorittartist: Eminem Favorittsang : oooi...det er så mange...bare velger en av dem, jeg: The Connels: "74-75" Favorittfarge : Regnbuens farger Jeg er forelsket i... : Ingen...*snufs* Favorittmat : Tortillas Favorittdrikke : Always Coca Cola! Hobbyer : være med venner, data, musikk ++ Motto : If at first you don't succeed, dust yourself off and try again
Gjest lurven Skrevet 11. oktober 2003 #26 Skrevet 11. oktober 2003 Nei...nå skjer det jammen ikke mye her inne... Best å sette dere litt i aktivitet: Her er malen som skal fylles ut (a'la mine venner-bøkene vi hadde som barn) Navn:L.urven Alder:22 Bosted:oslo Favorittdyr:marsvin Favorittartist:meg selv i dusjen Favorittsang:whats up Favorittfarge:rosa Jeg er forelsket i...:kanelbolla Favorittmat:cola Favorittdrikke:ditto Hobbyer: Mottoalle gode ting er trekant
MarianneE Skrevet 11. oktober 2003 #27 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: Marianne E....... ......... Alder: Sukk.... 25...... Bosted: Det grønne huset i gata Favorittdyr: Katt, hund og marsvin Favoritt artist: For tiden MaryJ.Blige. Er veldig glad i r'n'b og hip-hop Favoritt sang: Love @ 1 Sight Favoritt farge: Svart, rødt og lilla Forelsket i: Mannen min... uorginalt svar, men sant.... :D Favorittmat: Wok, pizza, biff, lasagne....... matvraket.... Favoritt drikke: Cola, Hvitvin, Fanta og tropisk Juice Hobby: Håndarbeid, KG, Sex, lese, silkemaling og annet hobby-knoting Motto: Fy faen og deilig jeg er!
Gjest Candyfloss Skrevet 11. oktober 2003 #28 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: Sandra Alder: 18 år Bosted: Oslo Favorittdyr: Hamsteret, kaninen,katten og fiskene mine :D :oops: Favorittartist: For tiden: Murmurs Favorittsang: Murmurs - You Suck Jeg er forelsket i: Ingen faktisk :o Favorittmat: Jeg elsker tandoori chicken Favorittdrikke: Pepsi twist, vanilla coke og vann Hobbyer: Trene, tilbringe tid med venner, kaste bort tid Motto: Det som ikke dreper deg styrker deg
mellom Skrevet 11. oktober 2003 #29 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: mellom Alder: 32 år Favorittdyr: Egentlig ikke, men ugle og elefant kanskje Favorittartist: Nina Simone Favorittsang: Love me, Leave me Jeg er forelsket i: mannen min Favorittmat: Italiensk Favorittdrikke: Chablis Hobbyer: Bøker - film - tegneserier - mat - vin Motto: Nei
Skusla Skrevet 11. oktober 2003 #30 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: Skusla.... Alder: Blir 26 om 20 dager Bosted: Ålesund Favorittdyr: Kattene mine og hunden min Favorittartist: Oy, den var vanskelig.. U2 antagelig. Favorittsang: With or without you eller One Favorittfarge: Blå Jeg er forelsket i... Kjærsten min Favorittmat: Lammestek, fiskegryte og viltgryte Favorittdrikke: Cola... :oops: Hobbyer: Hunder, interiør, bøker, musikk, KG, strikke, fotball, venner og familie Motto: Vær mot andre slik du ønsker andre skal være mot deg..
Lilly Skrevet 11. oktober 2003 #31 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: Lilly Alder: 32 Bosted: Oslo Favorittdyr: Hund Favorittartist: Ingen spesiell Favorittsang: Caruso Favorittfarge: Lilla Jeg er forelsket i: Ingen Favorittmat: Fiksboller i hvit saus, med stekt bacon og revet gulrot.Jammi! Favorittdrikke: Cola Hobbyer: Være med venner, sløve på sofaen, lese, foto og data. Motto: Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå