:-) anna Skrevet 10. oktober 2003 #1 Skrevet 10. oktober 2003 Nei...nå skjer det jammen ikke mye her inne... Best å sette dere litt i aktivitet: Her er malen som skal fylles ut (a'la mine venner-bøkene vi hadde som barn) Navn Alder Bosted Favorittdyr Favorittartist Favorittsang Favorittfarge Jeg er forelsket i... Favorittmat Favorittdrikke Hobbyer Motto
Gjest Abelone Skrevet 10. oktober 2003 #2 Skrevet 10. oktober 2003 Tenk at jeg får være med i Dine Venner!! Navn : B.... Alder: 31 Bosted: Litt nordover Favorittdyr: katt Favorittartist : Elton John eller Lisa Nilson Favorittsang : Se på mig Favorittfarge : Lilla Jeg er forelsket i... Hemmelig.... neida; ungene og gubben, kjedelig som jeg er! Favorittmat : alt som gubben putter i woken. Favorittdrikke : vann..... og hvitvin Hobbyer : å synge Motto : Du har ikke mer morro enn du lager selv!
:-) anna Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2003 Begynner sjøl: Navn :-) anna Alder: 30 Bosted: Oslo men er sunnmøring Favorittdyr: Katt Favorittartist: Cohen, Prince, Billy Joel Favorittsang: Famous blue raincoat Favorittfarge blååå som regnfrakken Jeg er forelsket i... mannen min Favorittmat: pasta, indisk og alt mamman min lager når jeg er på besøk Favorittdrikke: cola light og grønn farris Hobbyer: Lese bøker, se filmer, lage mat, også KG da Motto: Lev mens du lever
Gjest Lea Skrevet 10. oktober 2003 #4 Skrevet 10. oktober 2003 Navn: Lea Alder: 29 Bosted: Oslo Favorittdyr: Hund Favorittartist: Varierer Favorittsang: Varierer også Favorittfarge: Rød Jeg er forelsket i...: Samboeren min og hunden min Favorittmat: Mammas kjøttkaker Favorittdrikke: Vann med kullsyre og sitronskiver Hobbyer: Tegning, forming, hund, interiør, hus og hjem Motto: Smil til verden og verden smiler til deg :D
Gjest Starya Skrevet 10. oktober 2003 #5 Skrevet 10. oktober 2003 Nei...nå skjer det jammen ikke mye her inne... Best å sette dere litt i aktivitet: Her er malen som skal fylles ut (a'la mine venner-bøkene vi hadde som barn) Navn Starya Alder 26 Bosted Nordpå Favorittdyr Katt Favorittartist I dag: Robbie Williams Favorittsang Kan ikke velge Favorittfarge Blå, tror jeg Jeg er forelsket i.... ingen for tiden... Favorittmat Taco Favorittdrikke Iskald Cola Hobbyer Vel, her sitter jeg.. Motto Se siggen. Alternativt: "This too, shall pass.
Midnattsol Skrevet 10. oktober 2003 #6 Skrevet 10. oktober 2003 Navn - Midnattsol Alder - 23 Bosted - Oslo, men er fra Nord-Norge Favorittdyr - Hund Favorittartist - Ingen spesiell Favorittsang - Varierer ofte Favorittfarge - Blå Jeg er forelsket i... - kjæresten min Favorittmat - Kinesisk for øyeblikket Favorittdrikke - Coca Cola Hobbyer - Lese bøker av forskjellige slag. Hund om noen måneder (forhåpentligvis). Kg selvfølgelig. ++ Motto - hm..aner ikke
LilleBille Skrevet 10. oktober 2003 #7 Skrevet 10. oktober 2003 Navn LilleBille Alder 45 Bosted Osloområdet Favorittdyr Hund Favorittartist Det varierer Favorittsang Det er så mange / få alt etter som Favorittfarge BLÅ (og litt sort) Jeg er forelsket i... Ingen for tiden ... men er utrolig glad i barna mine Favorittmat Biff m/gratinerte poteter og skalldyr Favorittdrikke Tab og Hvitvin Hobbyer Bøker, barna mine, hus og hjem Motto Vær redelig i det du gjør og det du er
Gjest Madley Skrevet 10. oktober 2003 #8 Skrevet 10. oktober 2003 Liker sånne bøker fortsatt jeg...hehe elsker skjemaer :D Navn LeyaAlder Bosted Nord for Saltfjellet Favorittdyr Undulater Favorittartist Robbie williams ( idag iallefall) Favorittfarge Blå Jeg er forelsket i... Kjæresten min... Favorittmat Fiskeboller i hvitsaus Favorittdrikke Isklad pils Hobbyer Tegning, maling, bøker(samler på dem jeg), kino, film, Motto Show must go on...
Gjest vampie Skrevet 10. oktober 2003 #9 Skrevet 10. oktober 2003 Navn Judith Alder 22 Bosted Ålesund Favorittdyr katter Favorittartist ingen spesielle... Favorittsang sister nightfall av sirenia Favorittfarge svart Jeg er forelsket i... typen min Favorittmat ingenting akkurat nå jeg er grusomt kvalm! Favorittdrikke av for mye eplecider.... Hobbyer internett Motto gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg
Gjest Madam Felle Skrevet 10. oktober 2003 #10 Skrevet 10. oktober 2003 Navn: Madam Felle Alder: 34 Bosted: Jorden Favorittdyr: Hund Favorittartist: Celine Dion Favorittsang: One moment in time Favorittfarge: Gul Jeg er forelsket i... Min kjære Favorittmat: Bajonneskinke Favorittdrikke: Tab Hobbyer: Liker å synge Motto: gjør mot andre, som du ønsker andre skal gjøre mot deg
Mrs. K Skrevet 10. oktober 2003 #11 Skrevet 10. oktober 2003 Navn: Trille Alder: 41 Bosted:Norge Favorittdyr: katt Favorittartist: Meat Loaf Favorittsang: en av Meat Loaf sine Favorittfarge: høstfarger Jeg er forelsket i: DenEnesteEne Favorittmat:innbakt indrefilét (har sendt en oppskrift til Gry) Favorittdrikke:Cola og vann Hobbyer: korsang og KG Motto: Det er alltid for tidlig å stå opp
Dina Skrevet 10. oktober 2003 #12 Skrevet 10. oktober 2003 Navn : Alder : 34 Bosted : I det fine huset mitt i en av Norges største byer... Favorittdyr : Katt Favorittartist : Mange, men akkurat nå, Bertine Zetlitz (stavemåte?) Favorittsang: Akkurat nå; You weren`t there... Favorittfarge : Svart Jeg er forelsket i... kjæresten min, og barna mine... Favorittmat : Scampi og annen sjømat... Favorittdrikke; rødvin, men helst hvit til scampien.. Hobbyer : Lese bøker, musikk, trene Motto: Det som ikke tar livet av deg gjør deg sterkere... [/color
Kalas Skrevet 10. oktober 2003 #13 Skrevet 10. oktober 2003 Navn: Kalas Alder: 31 Bosted: Oslo Favorittdyr: Koala Favorittartist: Pixies Favorittsang: Let Love in (Nick Cave) Favorittfarge: Rød/lilla Jeg er forelsket i...: Kjæresten Favorittmat: Indisk Favorittdrikke: Cider fra FAT! Hobbyer: Bøker, dataspill, artige fester, ordspill. Motto: Næh.
Gjest Paff Skrevet 11. oktober 2003 #14 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: Puff Alder: 25 Bosted: Bergen Favorittdyr: Ingen Favorittartist: Mange, men kan nevne Erykah Badu, Beyonce, Justin T Favorittsang: Love of my life Favorittfarge; Akkurat nå: gul, grønn, rosa Jeg er forelsket i... Mannen miN! Favorittmat: meksikansk, indisk Favorittdrikke: Strawberry Daq. Hobbyer: Lese bøker, internett, venner, interiør Motto: Det er sunt å ha det godt!
Gjest Zirine Skrevet 11. oktober 2003 #15 Skrevet 11. oktober 2003 Når folk spør om navn, alder og bosted så er det no i meg som skurrer
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #16 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: Merete Alder: 29 år Bosted: Trøndelagen Favorittdyr: Tja....hund kanskje Favorittartist: Ingen spesiell, hører på det som er bra. Favorittsang: Fortiden er det Shania Twain med Ka-Ching Favorittfarge: Jordfarger. Jeg er forelsket i... Min mann...nam nam Favorittmat: Div. Akkurat nå er det brødskive med Laksepostei. Favorittdrikke: Cola.. Hobbyer: Barna Motto: Tro ikke alt du hører, si ikke alt du vet, da sparer du mange bører på sinn og samvittighet.
monja Skrevet 11. oktober 2003 #17 Skrevet 11. oktober 2003 Navn - monja Alder - 26 Bosted - trøndelag et sted Favorittdyr - hest Favorittartist - hører på det meste jeg. alt som er "in" nå liksom Favorittsang - shake ya tailfeather Favorittfarge - blå og sort Jeg er forelsket i... - mannen min (the one and only) Favorittmat - taco Favorittdrikke - vann, gjernemed isbiter og sitron Hobbyer - hester, lese bøker, KG, være med venner etc Motto - hmmmm......tja.....si det
Gjest care Skrevet 11. oktober 2003 #18 Skrevet 11. oktober 2003 Når folk spør om navn, alder og bosted så er det no i meg som skurrer Jeg tolket det slik at man setter inn nicket sitt der det står navn :blunke:
MzS Skrevet 11. oktober 2003 #19 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: S.... Alder: 23 år Bosted: Eget hus og hage i en liten by i Telemark Favorittdyr: De fleste egentlig, elsker dyr! Men er definitivt "kattemenneske" fremfor "hundemenneske". Favorittartist: Har ingen, har i stedet mange favorittsanger fra mange forskjellige artister og sjangere. Har en forkjærlighet for REM og noen til da... Favorittsang: Ååå... Det er sikkert hundrevis. men en all-time favoritt som jeg alltid kommer i ekstase over er Nothing Else Matters med Metallica. Nydelig sang med mange minner knyttet til. Favorittfarge: Lilla og rosa (Nå hørtes jeg veldig fjortis ut, gitt) Jeg er forelsket i... Min stud-muffin av en mann, selvfølgelig!!! Favorittmat: Italiensk Favorittdrikke: Iskaldt øl som Stella Artois eller tsjekkisk Budweiser Hobbyer: Trening (dansing, aerobic), tegning/maling, interiør, hage, ridning, musikk +++ ...et allsidig menneske kan man vel si...? Motto: Alt som ikke knekker deg gjør deg sterkere.
Iselilja Skrevet 11. oktober 2003 #20 Skrevet 11. oktober 2003 Navn: Alanya Alder: 20 Bosted: Stavanger Favorittdyr: Katt Favorittartist: Dido Favorittsang: Dire Straits - Romeo & Juliet Favorittfarge: Rød Jeg er forelsket i...: Samboeren:) Favorittmat: Wok Favorittdrikke: Vann og peppermyntete Hobbyer: Data, bøker++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå