nynne Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hvilken ansiktskrem fra Matis vil dere si passer best til en fet/kombinert hudtype som er fuktfattig? Ønsker meg en krem som gir godt med fukt, men som ikke legger seg som en hinne utenpå huden.. Og så må den ikke gi mer kviser elelr tilstoppede porer da, det har jeg nok av;) Sliter særlig med kviser på kjevebein, og haka er som regel alltid for tørr.. Vil prøve Matis, for hadde prøver en gang på en som var så bra. husker bare ikke hvilken...
nynne Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2010 Ja vet det, men var ikke det jeg spurte om.
Yasi Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Hvilken ansiktskrem fra Matis vil dere si passer best til en fet/kombinert hudtype som er fuktfattig? Ønsker meg en krem som gir godt med fukt, men som ikke legger seg som en hinne utenpå huden.. Og så må den ikke gi mer kviser elelr tilstoppede porer da, det har jeg nok av;) Sliter særlig med kviser på kjevebein, og haka er som regel alltid for tørr.. Vil prøve Matis, for hadde prøver en gang på en som var så bra. husker bare ikke hvilken... Alle Matis sine produkter er trygge og gir verken kviser eller tilstopper porer! Et av de aller beste merkene på markedet, men de bruker dessverre ingredienser som er testet på dyr Vil ikke anbefale deg noen produkter uten å vite mer om hudtypen din Men Matis er et trygt merke! - Y
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 visste dere zalo og q-tips blir prøvd på dyr? slutt og rens ørene deres og la oppvasken ligge for alltid.
Yasi Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 visste dere zalo og q-tips blir prøvd på dyr? slutt og rens ørene deres og la oppvasken ligge for alltid. Haha, det finnes alternativer til zalo da kjære deg. MASSE alternativer. OMO er også testet på dyr, trenger ikke å slutte å vaske klær av den grunn - finnes alltid alternativer. THANK GOD :D - Y
nynne Skrevet 3. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2010 Vil ikke anbefale deg noen produkter uten å vite mer om hudtypen din Men Matis er et trygt merke! - Y hva mer trenger du å vite isåfall da? Jeg har en fet/kombinert hud som er veldig fuktfattig. Opplever ikke huden min som sensitiv, (sånn at den fort blir rød i kulda osv) men den reagerer nok fort på feil produkter. Jeg har store porer på eplekinnene, og ofte flasser jeg på haka. Kviser på kjevebeinet som bruker lang tid på å gro. Får også litt kviser i kinnene, og da har jeg flass der i alng tid etterpå. Huden mer gusten. Ikke spesielt blank. Får ikke huden nok fukt, både ser og oppleves den som veldig tørr. Får den for mye fett, får jeg ssånne småkviser som lett sprekker om man kommer borti.
Yasi Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 hva mer trenger du å vite isåfall da? Jeg har en fet/kombinert hud som er veldig fuktfattig. Opplever ikke huden min som sensitiv, (sånn at den fort blir rød i kulda osv) men den reagerer nok fort på feil produkter. Jeg har store porer på eplekinnene, og ofte flasser jeg på haka. Kviser på kjevebeinet som bruker lang tid på å gro. Får også litt kviser i kinnene, og da har jeg flass der i alng tid etterpå. Huden mer gusten. Ikke spesielt blank. Får ikke huden nok fukt, både ser og oppleves den som veldig tørr. Får den for mye fett, får jeg ssånne småkviser som lett sprekker om man kommer borti. Hva slags produkter bruker du idag da? Har du noengang brukt Matis før? Jeg kan prøve å veilede deg litt, men det gjøres lettest hvis du sender meg en mail. Linken til siden min finner du under. Jeg er riktignok ingen hudpleier, men jeg har satt meg veldig inni hudpleie. Og jeg har en god del erfaring med Matis =) - Y
Yasi Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 hva mer trenger du å vite isåfall da? Jeg har en fet/kombinert hud som er veldig fuktfattig. Opplever ikke huden min som sensitiv, (sånn at den fort blir rød i kulda osv) men den reagerer nok fort på feil produkter. Jeg har store porer på eplekinnene, og ofte flasser jeg på haka. Kviser på kjevebeinet som bruker lang tid på å gro. Får også litt kviser i kinnene, og da har jeg flass der i alng tid etterpå. Huden mer gusten. Ikke spesielt blank. Får ikke huden nok fukt, både ser og oppleves den som veldig tørr. Får den for mye fett, får jeg ssånne småkviser som lett sprekker om man kommer borti. Hva slags produkter bruker du idag da? Har du noengang brukt Matis før? Jeg kan prøve å veilede deg litt, men det gjøres lettest hvis du sender meg en mail. Linken til siden min finner du under. Jeg er riktignok ingen hudpleier, men jeg har satt meg veldig inni hudpleie. Og jeg har en god del erfaring med Matis =) - Y
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #10 Skrevet 7. november 2010 Jeg ville vært skeptisk til å ta imot hjelp fra en blogger som lager innleggene sine basert på "klipp-og-lim-metoden" fra andre blogger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå