AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har nyllig klipt meg kort for første gang og var utrolig fornøyd da jeg gikk fra frisøren. Men nå plages jeg litt med å ordne håret hjemme. Ønsker noe som er enkelt å ordne til hverdags, men vet ikke hvilke produkter jeg skal velge. Har prøvd med hårspray, men synes det blir så stivt. Hvordan ordne håret til fest?
geene Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har hatt forskjellige mellomkorte hårtyper, og elsker Dust it. Det er en rød liten beholder som du drysser et slags støv ut av, som gjør at du kan forme håret og få mer volum. Husk å drysse forsiktig og ikke overdrive (da kan de bli vanskelig å dusje det ut) og hvis du drysser store "klatter" på en plass vil det ha motsatt effekt og gjøre håret tungt. Du kan få den for 79,- på nettet, eller kjøpe den på frisørsalong. Mener å huske at jeg faktisk betalte nesten 300 kr for den på en frisørsalong- snakk om "røverkjøp"
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Jeg har hatt forskjellige mellomkorte hårtyper, og elsker Dust it. Det er en rød liten beholder som du drysser et slags støv ut av, som gjør at du kan forme håret og få mer volum. Husk å drysse forsiktig og ikke overdrive (da kan de bli vanskelig å dusje det ut) og hvis du drysser store "klatter" på en plass vil det ha motsatt effekt og gjøre håret tungt. Du kan få den for 79,- på nettet, eller kjøpe den på frisørsalong. Mener å huske at jeg faktisk betalte nesten 300 kr for den på en frisørsalong- snakk om "røverkjøp" Hørtes komplisert og vanskelig ut for meg som er nybegynner med kort hår. Har du prøvd paste og slikt?
Fantomina Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Lykkelitenen Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Jeg har selv en kort bob som er oppklippet. Varierer litt i lengden, men er stort sett veldig kort i nakken. Det jeg gjør er at jeg påfører serum og skum i vått hår til hverdags og rundføner det. Da får jeg en myk frisyre med masse volum. Til fest liker jeg å stritte det før jeg har i produkter som bygger volum og kan gi litt ruffs. Favorittproduktene mine så langt er Jonathan paste og spray dirt. Begge disse fungerer utmerket. Drøy i bruk og kan brukes på ulike måter ved å variere mengden. Har omtale av begge på bloggen min Et annet godt produkt er bjørn axen styling pudder. Det er veldig likt osis-produktet som nevnes over, men kommer i sprayform. Det gir volum og tekstur, samt frisker opp håret. Jeg bruker dette både som tørrshampo og som stylingprodukt for å få tekstur i mitt glatte nyvaskede hår. Anbefales! Mye drøyere og lettere å bruke enn osis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå