Nusse Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg synes dette var en god avgjørelse fra Nobelkomiteen. Det er bra at de som kjemper for menneskerettigheter og likeverd i muslimske land får støtte. Jeg er også glad for at paven med sine reaksjonære holdninger ikke fikk prisen. Han er jo nærmest å anse som en fundamentalist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg synes dette var en god avgjørelse fra Nobelkomiteen. Det er bra at de som kjemper for menneskerettigheter og likeverd i muslimske land får støtte. Jeg er også glad for at paven med sine reaksjonære holdninger ikke fikk prisen. Han er jo nærmest å anse som en fundamentalist. enig med deg der syns det var et bra valg hadde vært ille hvis paven fikk den... hvem var ikke i mot krig i irak liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ja det var et bra valg. Endelig har de tatt et valg med mening etter å ha gitt den altfor mange ganger til krigshissere og mordere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Veldig godt valg. En modig kvinne som fortjener å bli "sett" for det hun gjør for sine medmennesker. Hun fikk forøvrig Raftoprisen for etpar år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. oktober 2003 #5 Del Skrevet 11. oktober 2003 Helt enig jeg også. Menneskerettigheter og demokrati er noe av det mest verdifulle man kan kjempe for for menneskeheten. Var livredd for at Paven skulle få fredsprien, tenk på de fjolla som hadde satset mye penger på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest randabergmann22 Skrevet 12. oktober 2003 #6 Del Skrevet 12. oktober 2003 Ja, sikker bra valg det. Har aldri hørt om hu før men.. Neste år bør kanskje han der sharon fyren få an, arafat har jo fått han så.. De to gubbene der er j litt av någen freds aktivister.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå